Sen kostar väl Jaggan det dubbla?Tycker dom är sjukt snygga, hade vart ett svårt val mellan den o en mustang för mig,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sen kostar väl Jaggan det dubbla?Tycker dom är sjukt snygga, hade vart ett svårt val mellan den o en mustang för mig,
Jag tänkte inte ny, om man ska lägga runt 400 eller liknande menar jag.Sen kostar väl Jaggan det dubbla?
AhJag tänkte inte ny, om man ska lägga runt 400 eller liknande menar jag.
Tack! 4,2L V8 med kompressor. Nu har jag bara ägt denna i knappt 2 år (och ställer av den vinterhalvåret) och inte haft några problem förutom att AC:n slutade fungera (läckande kondensor tror jag det var) efter senaste vintervilan.Snyggt! Vad har du för motor i den? Hur är det med driftsäkerheten?
Drömbilen till vänster!00-talet bjöd på fina bilar
Sexor på olika vis
![]()
Den är till saluDrömbilen till vänster!
....och lite att byta med. Jag har fyra personbilar (+ en skåpbil) varav två entusiastbilar; en Porsche 911 turbo och en youngtimer Mercedes SL cab....beställt en Audi E-tron istället för min Mercedes E-klass och har en Mini Cooper S som andra bil. Eventuellt om jag skulle byta Minin mot en BMW M2....eller stuva om i bilparken på annat sätt...det är ju som att ha några fina klockor att byta med och fundera på vad man skulle vilja ha nästa gång!Börjar sakta men säkert förstå att det finns samma risk med bilar som med klockor: Man vill bara ha finare och finare!![]()
Har inte platsDen är till salu![]()
Vad sitter det för snurra i den?Mappning av fars bil idag.
Gjorde rätt trubbelfria 800hk/1000Nm på naven vid bara 1 bar ladd.
Dock så gav spridarna upp, kassa från fabrik.
Blir en gång till sen med nya spridare och 2 bar. Bör bli runt 1200hk på hjulen.
Sveriges snabbaste Lincoln???
![]()
Vad sitter det för snurra i den?![]()
Inte dåligt med luft när den laddar4.6L Ford Modular med det mesta ombyggt och en 75mm turbo.
kontakta ägaren o köp den ?Inte dåligt med luft när den laddar![]()
Deppig syn. Titta sidoblinkersen också.Nu har jag sett den här bilen, dvs en Peugeot 406 Coupé 3.0, stå orörd på samma parkeringsplats i över fem år. Det har till och med börjat växa mossa i asfalten under den. Hur kan man vara så oförsiktig med en så fin bil? Om den nu ska stå uppställd en längre tid och man inte har något garage kan man väl i alla fall kosta på sig ett kapell ...
![]()
Det stör mig extra mycket då jag själv har haft två stycken i rad, en blå och en svart:
![]()
Deppig syn. Titta sidoblinkersen också.![]()
Utöver baguetter och grodlår så har de producerats några guldkorn i bilväg från Frankrike.Nu har jag sett den här bilen, dvs en Peugeot 406 Coupé 3.0, stå orörd på samma parkeringsplats i över fem år. Det har till och med börjat växa mossa i asfalten under den. Hur kan man vara så oförsiktig med en så fin bil? Om den nu ska stå uppställd en längre tid och man inte har något garage kan man väl i alla fall kosta på sig ett kapell ...
![]()
Det stör mig extra mycket då jag själv har haft två stycken i rad, en blå och en svart:
![]()
Utöver baguetter och grodlår så har de producerats några guldkorn i bilväg från Frankrike.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Får mig osökt att börja fundera på hur länge denna har stått... Passerar den varje dag med hundarna :/Nu har jag sett den här bilen, dvs en Peugeot 406 Coupé 3.0, stå orörd på samma parkeringsplats i över fem år. Det har till och med börjat växa mossa i asfalten under den. Hur kan man vara så oförsiktig med en så fin bil? Om den nu ska stå uppställd en längre tid och man inte har något garage kan man väl i alla fall kosta på sig ett kapell ...
![]()
![]()
Får mig osökt att börja fundera på hur länge denna har stått... Passerar den varje dag med hundarna :/![]()
![]()
![]()
![]()
Det där gör lite ont, även om det inte är en värstingmodell är det en cool bil som hade varit bra mycket roligare om den användes och togs hand om av någon. Den som äger bilen skulle ju kunnat sälja bilen för länge sedan istället.Får mig osökt att börja fundera på hur länge denna har stått... Passerar den varje dag med hundarna :/![]()
![]()
![]()
![]()
Fan fan fanFår mig osökt att börja fundera på hur länge denna har stått... Passerar den varje dag med hundarna :/![]()
![]()
![]()
![]()
Precis!Fast nu var just 406 Coupe ritad av och byggd i Pininfarinas fabriker i Italien ...![]()
Precis!
Annars så gillar jag 405 T16 av Peugeots äldre modeller.
Får mig osökt att börja fundera på hur länge denna har stått... Passerar den varje dag med hundarna :/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utöver baguetter och grodlår så har de producerats några guldkorn i bilväg från Frankrike.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, klassiker ju! En sådan rostfri, i originalskick och med låga mil på mätaren skulle man ha i garaget! https://teknikensvarld.se/klassikerguide-gti-bilar/Min första bil var en 205 GTi, specialmodell ’Le Mans’ i blåmetallic - riktigt kul liten bil men man hade nog helst inte velat krocka i den...