Jojo.....Delvis......räcker att ha halvrätt när du har halvfel.....men oavsett så är inte försäkringar superintressanta.....om man är förmögen....Inte det du skrev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jojo.....Delvis......räcker att ha halvrätt när du har halvfel.....men oavsett så är inte försäkringar superintressanta.....om man är förmögen....Inte det du skrev.
Grattis! Välkommen i M2-gänget. Verkar vara flera här inklusive jag som har M2. Liten bild på min bifogat. Kompetent bil med bra mått som sagt!Hämtad förra veckan.
Mest välbyggda på länge.
Otrolig dynamik och skönt att komma tillbaka till kortare hjulbas.
Skaffat ny bil? Schysst patina.
Alpinan åkte till ny ägare igår:
Nu är det dags för något luftkylt efter två ”snedsteg” på vägen.
Den är på väg till England. Det är nog som du säger, mycket åker utomlands.Hamnade bilen utomlands eller gick den till svensk ägare?
Hört att många ovanligare bilar lämnar landet allt oftare.
Den är på väg till England. Det är nog som du säger, mycket åker utomlands.
Jag har på sistone börjat titta på Porsche 992, finns det någon som äger/ägt modellen? Får ju främst ros i de videon jag plöjt igenom på bland annat Youtube och ska enligt många funka året runt. Plus och minus enligt er som har modellen? Har sedan tidigare en Kia niro som min sambo kommer ta över och de tillfällen jag behöver en rymligare bil kommer vi kunna byta.
Jag har på sistone börjat titta på Porsche 992, finns det någon som äger/ägt modellen? Får ju främst ros i de videon jag plöjt igenom på bland annat Youtube och ska enligt många funka året runt. Plus och minus enligt er som har modellen? Har sedan tidigare en Kia niro som min sambo kommer ta över och de tillfällen jag behöver en rymligare bil kommer vi kunna byta.
911:an är Porsches signum bil precis som Golfen är VW:s. Det är modellerna alla andra tillverkare strävar efter i respektive klass.
Körde en 992S i våras. I dags läget är jag ingen spekulant. Föredrar mer old school modellerna. Om jag var ute efter en 911:a att köra året runt i vardagen så hade jag absolut tittat på en 992:a eller begagnad 991:a. 992:an är en vidareutveckling på 991 generationen så det är knappast en sämre bil. Sedan kan folk ha subjektiva åsikter om diverse saker. Precis som en annan som föredrar mer analoga bilar. Men det är en annan sak.
Vill du läsa för och nackdelar på just 992:an så titta på 992 avdelningen på rennlist. Modellen har funnits ute ett tag nu så folk där har delar med sig av erfarenheter från deras ägande
https://rennlist.com/forums/992-245/
Lycka till med
Jag körde 997 turbo som enda bil året runt i tre år och det var inga problem. 992 är sjukt mycket modernare så den borde vara kunglig året runt.
Den är helt rätt men tyvärr inte min. 240-handtag och allt!Skaffat ny bil? Schysst patina.
Haha! Vilken uppgradering ändå.Den är helt rätt men tyvärr inte min. 240-handtag och allt!
Kan ju vara så att föraren inte är så lång??Haha! Vilken uppgradering ändå.
Lätt värt tid och engagemang. Sjukt lågt monterade och dessutom upp och ner.
Vilket försäkringsbolag borde jag titta på om jag är bosatt precis utanför tullarna och född på 90-talet? Tycker de bolag jag tittat på (Trygg-Hansa, Länsförsäkringar och IF) tar väldigt höga priser. T.ex ville Länsförsäkringar ha strax under 10.000 kr i helförsäkring för en Hyundai i30 med futtiga 115hk från 2011. Detta är dryga 100% ökning mot var jag bodde innan för samma bil.
Tveklöst. Dock ser ju inte bilen ut så där utan snarare så här. Inte kattskit heller med tanke på pengarna.Det här måste väl ändå vara bra
Tveklöst. Dock ser ju inte bilen ut så där utan snarare så här. Inte kattskit heller med tanke på pengarna.
Är 5300kr/år låg skatt?Nej sant!
Går ju att få den med lite mer pimp för någon 100-ing mer/månad
Skatten var förhållandevis låg, i alla fall på den du skickade, 5333/år
Ja nu förtidenÄr 5300kr/år låg skatt?
Shit, då har jag inte följt utvecklingen. Min ligger på 2300kr/år och det är samma tråk-2L-cirka 180-190hk dieselbil som Audin.Ja nu förtiden
Grymt bra, saknar dock 145 bakljusen som nästan är ett måste på en riktigt frän Amazon.Den är helt rätt men tyvärr inte min. 240-handtag och allt!
Förvisso, men det är iaf varselljus och 240-säten.Grymt bra, saknar dock 145 bakljusen som nästan är ett måste på en riktigt frän Amazon.
Välkommen till Bonus Malus!Shit, då har jag inte följt utvecklingen. Min ligger på 2300kr/år och det är samma tråk-2L-cirka 180-190hk dieselbil som Audin.
Är 5300kr/år låg skatt?
10,000kr låter ju helgalet...Vi betalar 10000kr för tiguanen, 6000kr på MX-5an och 360kr på 330en i skatt ......
Är tyvärr så det ser ut numer om man inte kör hybrid eller elbil.
Du måste ju bara handla den Perfekt att ha som vinterbil när du inte kan köra med HarleynFörvisso, men det är iaf varselljus och 240-säten.
Köp fälgar och liknande utanför avtalet. Du betalar dyrt för fälg/däck pga lågt restvärde och får dessutom lämna tillbaka dem med mycket mönsterdjup kvar. Tonade rutor hade jag dock valt för det blir aldrig lika snyggt i efterhand. I övrigt är en A4 nära nog komplett (adaptiv farthållare ingår osv). Automatiskt avbländbar innerspegel är dock inte standard. Alpinpaket (drag+p-värmare) brukar vara prisvärt.Nej sant!
Går ju att få den med lite mer pimp för någon 100-ing mer/månad
Skatten var förhållandevis låg, i alla fall på den du skickade, 5333/år
Jag är gift med en miljöpartist.Du måste ju bara handla den Perfekt att ha som vinterbil när du inte kan köra med Harleyn