Har exakt den med skinnklädsel och värmare som T - släde. 5560:-/ mån läggs på min lön.....bör bli typ samma netto?Det här måste väl ändå vara bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har exakt den med skinnklädsel och värmare som T - släde. 5560:-/ mån läggs på min lön.....bör bli typ samma netto?Det här måste väl ändå vara bra
Har exakt den med skinnklädsel och värmare som T - släde. 5560:-/ mån läggs på min lön.....bör bli typ samma netto?
Den där är ju recycling på högsta nivåJag är gift med en miljöpartist.
Köp fälgar och liknande utanför avtalet. Du betalar dyrt för fälg/däck pga lågt restvärde och får dessutom lämna tillbaka dem med mycket mönsterdjup kvar. Tonade rutor hade jag dock valt för det blir aldrig lika snyggt i efterhand. I övrigt är en A4 nära nog komplett (adaptiv farthållare ingår osv). Automatiskt avbländbar innerspegel är dock inte standard. Alpinpaket (drag+p-värmare) brukar vara prisvärt.
Just fan....tänkte bara på mig själv Stort företag med +100 tjänstebilar.....så drabbar ingen fattig. Tjänar som alla andra på tok för lite......Beror på vad du har i lön
Sen betalar din arbetsgivare leasingavgift samt arbetsgivaravgift. Så ur ditt perspektiv helt ok men i det hela dyrt jämfört med annonsen speciellt om man har eget bolag.
Just fan....tänkte bara på mig själv Stort företag med +100 tjänstebilar.....så drabbar ingen fattig. Tjänar som alla andra på tok för lite......
Den utrustningen blir lätt 500-1000kr mer/månad plus att försäkring och skatt inte ingår i privatleasing.Har exakt den med skinnklädsel och värmare som T - släde. 5560:-/ mån läggs på min lön.....bör bli typ samma netto?
Finns reportage om den i senaste numret av Bilsport. Riktigt go bilHäftig replika av Ford GT .
Såg den live idag.Finns reportage om den i senaste numret av Bilsport. Riktigt go bil
Ägde type R runt 2009 då 23 år gammal och vältränad. Med ack så fick jag ryggskott av att åka i den ( på riktigt)
Bytte bort den bekväma bmw kombin mot en hård och stötig honda. Antagligen någon form av kris, men kul!
Den utrustningen blir lätt 500-1000kr mer/månad plus att försäkring och skatt inte ingår i privatleasing.
https://www.domstol.se/amnen/familj/skilsmassa/Jag är gift med en miljöpartist.
Betalar ca 12K för M2:an.10,000kr låter ju helgalet...
Hur mycket mer Co2 släpper Tiguanen ut jämfört med, säg MX-5:an?
10,000kr låter ju helgalet...
Hur mycket mer Co2 släpper Tiguanen ut jämfört med, säg MX-5:an?
Jag ska inte klicka på länken, jag ska inte klicka på länken, jag ska inte kl...
Betalar ca 12K för M2:an.
Men "klimathotet" har inget med skatter att göra
Tämligen sällan men framförallt inte hos några av VW gruppens märken nu.försäkring ingår i en del märkens avtal.
Inget förundrar en längre när det gäller våra skattekåta politiker!2600kr för Viper med 8.0L V10
Miljöbil säger MP
2600kr för Viper med 8.0L V10
Miljöbil säger MP
Fast det är väl så enkelt att det beror på att den är låååångt för bonus-malus och co2-beskattning. En Cadillac -59:a är ju skattefri, trots ännu mer tveksamma miljöprestanda.
Jag gör 0-100 klart under 5 sekunder för 360:- året i skatt, bra bang for the skattebucks
Fast det är väl så enkelt att det beror på att den är låååångt för bonus-malus och co2-beskattning. En Cadillac -59:a är ju skattefri, trots ännu mer tveksamma miljöprestanda.
Jag gör 0-100 klart under 5 sekunder för 360:- året i skatt, bra bang for the skattebucks
Bytte bort den bekväma bmw kombin mot en hård och stötig honda. Antagligen någon form av kris, men kul!
Tämligen sällan men framförallt inte hos några av VW gruppens märken nu.