• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Hämtas på onsdag. Nästan 6 månaders väntan p.g.a. corona :nailbiting:
0A5C551B-A361-4D38-9F60-FFDFA4B35DF4.jpeg

Vilken utrustning är ett ”måste” på en ny Cayenne?

Tvekar på värmare då jag inte behöver det själv (har garage) men fått för mig att det ska vara rätt bra för 2:a handsvärdet.

Vilken utrustning är ett ”måste” på en ny Cayenne?

Tvekar på värmare då jag inte behöver det själv (har garage) men fått för mig att det ska vara rätt bra för 2:a handsvärdet.
Tror det definitivt är bra för andrahandsvärdet. Skönt att ha också om bilen någon gång råkar stå utanför garaget av någon anledning.

Du kommer inte få mer betalt i andrahand än utrustningen kostar ny så det är bara en ytterligare förlust även om restvärdet är "bra" på den typen av utrustning.

En Cayenne skulle jag utrusta med alla former av larm som existerar. Både original och kanske eftermarknad samtidigt. De stjäls nåt oerhört.

Lägg upp utr. som du inte kommer välja till så kan jag berätta. Värmare är ett måste.
Jag kan dela koden i en av de olika specarna jag byggt :) Har knappt lagt till någon utrustning, det tickar snabbt på så man får ju prioritera. Priset på hemsidan är ju skyhögt samtidigt som min ’kontakt’ på PC indikerade att vi kunde göra en affär båda skulle bli nöjda med.

CFE87E71-1084-4278-AA9E-7AF56EC06799.png

Du kommer inte få mer betalt i andrahand än utrustningen kostar ny så det är bara en ytterligare förlust även om restvärdet är "bra" på den typen av utrustning.

En Cayenne skulle jag utrusta med alla former av larm som existerar. Både original och kanske eftermarknad samtidigt. De stjäls nåt oerhört.

Så pass med stölder av Cayenne? Får kolla upp det där med eftermarknadslarm.

Jag kan dela koden i en av de olika specarna jag byggt :) Har knappt lagt till någon utrustning, det tickar snabbt på så man får ju prioritera. Priset på hemsidan är ju skyhögt samtidigt som min ’kontakt’ på PC indikerade att vi kunde göra en affär båda skulle bli nöjda med.

CFE87E71-1084-4278-AA9E-7AF56EC06799.png

Så pass med stölder av Cayenne? Får kolla upp det där med eftermarknadslarm.

Tycker det ser ganska bra ut. På den bilen behöver du inte värmare. Men panorama hade jag lagt till.

Ja den kan liksom inte bestämma sig, typ rödljus när man ska smyga iväg, händer inget och så ger man lite gas till, då jävlar ylar det till och vips har lådan växlat ner och man rycker iväg. Har bara hört att dom ska vara dåliga, men det är ju horribelt :banghead:
Ah, det låter jobbigt.

Ja den kan liksom inte bestämma sig, typ rödljus när man ska smyga iväg, händer inget och så ger man lite gas till, då jävlar ylar det till och vips har lådan växlat ner och man rycker iväg. Har bara hört att dom ska vara dåliga, men det är ju horribelt :banghead:

Har tyvärr samma erfarenhet. Provade en A5 Sportback med DSG innan jag köpte min BMW 420iA Gran Coupé med traditionell 8-växlad automatlåda. Som natt och dag ...

Tillbaka
Topp