Du har löv i bilen?Svär och lagar bil. Någon av er som ser vad det är för fel? Kanske bara @BadkarsPiraten och han-med-Ford-oklart-namn som kan gissa?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har löv i bilen?Svär och lagar bil. Någon av er som ser vad det är för fel? Kanske bara @BadkarsPiraten och han-med-Ford-oklart-namn som kan gissa?
![]()
@roosterman Close but no cigar.
Bra gissat! Nytt ventilationshål upp i flaket. Inga hopp, bara rost och gupp.
![]()
Den ser inte ut att vara i tråkigt skick direkt, 5 stjärnor i betygJag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
I serien bilar-jag-ser-på-vägen-som-gör-mig-glad-att-dom-fortfarande-finns.
Citroën DS. Vilket geni som designa den. Än idag sjukt snygg.
(lånad bild)
![]()
Wow!Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
@roosterman Close but no cigar.
Sa gar det nar man inte aker MoPar...
Bra gissat! Nytt ventilationshål upp i flaket. Inga hopp, bara rost och gupp.
![]()
Då är pickisen lite slokig bak nu då
Rostlagning som är såå kul oxå..
Här har det bara vart bromsbeläggsbyte på en Beetle idag. Så nu är den glad i bromsarna igen![]()
Ja jävlar...Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
Var på en liten utflykt idag som inleddes med kollektivtrafik, blev lite bättre på vägen hem:
![]()
![]()
Edit: Nä ingen riktig RS 73’, men bra prylar ändå.
Grattis!Var på en liten utflykt idag som inleddes med kollektivtrafik, blev lite bättre på vägen hem:
![]()
![]()
Absolut, det var hämtning som gälldeFy fasen! Dröm! Ser fin ut!
Grattis antar jag? Låter som den hittade in i garaget...
Tack! Har ju blivit ett par omvägar, men nu var det dags när denna dök upp. Och då är jag, egentligen, inte så mycket för RS-looken. Men det går nog att leva med.Grattis!
Du går ju också från klarhet till klarhet!![]()
Var på en liten utflykt idag som inleddes med kollektivtrafik, blev lite bättre på vägen hem:
![]()
![]()
Riktigt jäkla läckerVar på en liten utflykt idag som inleddes med kollektivtrafik, blev lite bättre på vägen hem:
![]()
![]()
Känns det inte lite märkligt att köpa något som utger sig för att vara något den inte är? Drar kopplingen direkt till klockorna?Var på en liten utflykt idag som inleddes med kollektivtrafik, blev lite bättre på vägen hem:
![]()
![]()
Absolut, lite så är det faktiskt. Det var svårt att låta bli köpa med tanke på skick och spec. Klistermärke och spoiler kommer försvinna med tiden.Känns det inte lite märkligt att köpa något som utger sig för att vara något den inte är? Drar kopplingen direkt till klockorna?
Bara du.Bara jag som tycker att nya Sorento ser riktigt bra ut?
Kia börjar hitta sin design tror jag. Blir bättre och bättre. Om vi bortser från fake-avgasrören... Mercedes, Audi, Kia, VARFÖR?!
![]()
![]()
Baksidan är inte lika bra. Jag gillar framsidan dock. Design tar tid, tror det tar några år innan de får till det på riktigt, om de fortsätter på det här sättet. De går iallafall åt rätt håll, till skillnad från BMW nu för tiden.Bara du.
Skämt åsido, men personligen så kan jag inte riktigt se det. Tycker att det är en lite kluven design där jag inte tycker fram och bak talar alls samma språk.
Tycker att den är ganska mycket jänke bak, och det håller inte jag som någonting jättebra.
Haha lite så är det definitivt nu när jag tänker på det.Framsidan var snygg, baksidan var Toyota-skit-ful (CH-R, Lexus modell nyare....).
Men Kia är väl helt ok!!
Mållös!Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
Bara jag som tycker att nya Sorento ser riktigt bra ut?
Kia börjar hitta sin design tror jag. Blir bättre och bättre. Om vi bortser från fake-avgasrören... Mercedes, Audi, Kia, VARFÖR?!
![]()
![]()
Så är det helt klart, och tyskarna kopierar varandra.Kia ser väl helt okej ut överlag. Men det är för att de kopierar tyskarnas design.
Deras huvuddesigner är väl en stor del av tysk bildesign?Kia ser väl helt okej ut överlag. Men det är för att de kopierar tyskarnas design.
Bara jag som tycker hon hade hemska byxor på sig??Bara jag som tycker att nya Sorento ser riktigt bra ut?
![]()
![]()