• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil :)

IMG_6303.png

IMG_6304.png

//Martin
WOW...drömbilen!
 
Blir antagligen E stötfångare fram också för lite mer ST/R-stuk. Som sagt, jag hade hellre sett att den inte var RS-stukad, men resten är så trevligt att det får överväga.

Förstår så klart var du kommer ifrån, men personligen så hade jag nog inte varit alltför störd över det. Kanske dekalen som säger just Carrera RS, men annars ganska lugnt.
Just ankstjärten har jag alltid gillat. Det snyggaste, moderna, som kommit från Stuttgart är ju Sport Classic från 2011-ish.

Av ren nyfikenhet - vad gör det för värdet att ta bort prylarna?
Antar att det är tämligen lättsålt då det säkert ändå finns en del som vill RS-stajla, men samtidigt bör din bil bli värd mer i puristernas ögon(?).
Win, win?
 
Förstår så klart var du kommer ifrån, men personligen så hade jag nog inte varit alltför störd över det. Kanske dekalen som säger just Carrera RS, men annars ganska lugnt.
Just ankstjärten har jag alltid gillat. Det snyggaste, moderna, som kommit från Stuttgart är ju Sport Classic från 2011-ish.

Av ren nyfikenhet - vad gör det för värdet att ta bort prylarna?
Antar att det är tämligen lättsålt då det säkert ändå finns en del som vill RS-stajla, men samtidigt bör din bil bli värd mer i puristernas ögon(?).
Win, win?
Missförstå mig rätt, jag hatar inte RS-utförandet, jag gillar bara det andra stuket mer:) RS är bortgnuggat;) Ankstjärt ihop med RS-breddningen är klockren! Dito med smala skärmar är inte speciellt kul.

Gällande värdet så tror jag inte det gör så mycket från eller till om jag plockar bort detta och ersätter med originalprylar. Bilen är fortfarande en hotrod med breddning och utbytt motor. Ska man öka värdet så är det väl återställning helt till original som gäller. Men då det är e T i grunden så kostar det nog mer än det smakar så att säga:)

Edit: delarna är säkert lättsålda, speciellt om någon med en GP-vit bil jagar.
 
Tyvärr inte många bilar som ser ut som designstudierna...
Sen vet vi ju inte om det kommer två olika versioner en som är mer svensson än den andra likt E-tron och E-tron SB
Fattar inte riktigt.
Vad exakt hände med den gula "SUV-kupén" som visades för några månader sedan. Den som folk faktiskt skrev upp sig på listor för...
Förutsätter att de har alla möjligheter att hoppa av nu.
 
Det där är dock en gammal Karma (men kanske nytillverkad?). Fisker ska även ha ett gäng nya modeller på gång jag tänkte på.

Ja så är det, en ny Karma Revero. Var så fokad på Karman som figurerade några poster upp. Men du skrev Fisker, och det stämmer ju också att de tydligen ska komma med nya modeller. Frågan är om det lossnar den här gången. Tiden får utvisa.
 
Tillbaka
Topp