Absolut, lite så är det faktiskt. Det var svårt att låta bli köpa med tanke på skick och spec. Klistermärke och spoiler kommer försvinna med tiden.
Utan stripe och ankstjärt kommer den bli perfekt. Gillar egentligen R-looken bättre än RS-looken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, lite så är det faktiskt. Det var svårt att låta bli köpa med tanke på skick och spec. Klistermärke och spoiler kommer försvinna med tiden.
Blir antagligen E stötfångare fram också för lite mer ST/R-stuk. Som sagt, jag hade hellre sett att den inte var RS-stukad, men resten är så trevligt att det får överväga.Utan stripe och ankstjärt kommer den bli perfekt. Gillar egentligen R-looken bättre än RS-looken.
WOW...drömbilen!Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
//Martin
Blir antagligen E stötfångare fram också för lite mer ST/R-stuk. Som sagt, jag hade hellre sett att den inte var RS-stukad, men resten är så trevligt att det får överväga.
Missförstå mig rätt, jag hatar inte RS-utförandet, jag gillar bara det andra stuket mer RS är bortgnuggat Ankstjärt ihop med RS-breddningen är klockren! Dito med smala skärmar är inte speciellt kul.Förstår så klart var du kommer ifrån, men personligen så hade jag nog inte varit alltför störd över det. Kanske dekalen som säger just Carrera RS, men annars ganska lugnt.
Just ankstjärten har jag alltid gillat. Det snyggaste, moderna, som kommit från Stuttgart är ju Sport Classic från 2011-ish.
Av ren nyfikenhet - vad gör det för värdet att ta bort prylarna?
Antar att det är tämligen lättsålt då det säkert ändå finns en del som vill RS-stajla, men samtidigt bör din bil bli värd mer i puristernas ögon(?).
Win, win?
Du menar inte utseendemässigt eller?Skoda Enyaq premiärvisas idag. Ser lovande ut
Du menar inte utseendemässigt eller?
Honda CRV, utseendet av en minibuss ist för suv, typ som Fiat Freemont.Tycker den ser ok ut (om den ser ut såhär)
Honda CRV, utseendet av en minibuss ist för suv, typ som Fiat Freemont.
Trodde jag hamnat i Rolex-trådenoavsett hur den ser ut så kommer den sälja som smör om den går att få tag på vill säga
Var tvungen att googla för att hitta info om dagens-bil-på-gatan-som-jag-regerar-på.
Fisker Karma S.
Jupp. Men de är påväg att starta igång igen. Men inte börjat bygga några nya bilar än.Seriöst vacker och cool, men Fisker gick omkull väl?
Tycker den ser ok ut (om den ser ut såhär)
Trodde jag hamnat i Rolex-tråden
Fattar inte riktigt.
Vad exakt hände med den gula "SUV-kupén" som visades för några månader sedan. Den som folk faktiskt skrev upp sig på listor för...
Förutsätter att de har alla möjligheter att hoppa av nu.
Fattar inte riktigt.
Vad exakt hände med den gula "SUV-kupén" som visades för några månader sedan. Den som folk faktiskt skrev upp sig på listor för...
Den kommer senare, kommer i två olika karosserFattar inte riktigt.
Jupp. Men de är påväg att starta igång igen. Men inte börjat bygga några nya bilar än.
Det där är dock en gammal Karma (men kanske nytillverkad?). Fisker ska även ha ett gäng nya modeller på gång jag tänkte på.Det tror jag nog de har. Callisma som även sålde Fisker har den nya i hallen sedan en tid.
Det där är dock en gammal Karma (men kanske nytillverkad?). Fisker ska även ha ett gäng nya modeller på gång jag tänkte på.
Blev ingen Lambo denna gången heller...Man skulle nog vara en smula besviken om inte annat
Tycker den ser ok ut (om den ser ut såhär)
Var tvungen att googla för att hitta info om dagens-bil-på-gatan-som-jag-regerar-på.
Fisker Karma S.
Som du säger. Såg sjukt fet ut. Typ Viper-stuk.Dom är fräna. Sjukt stora!
Men var dom något att hänga i granen?
Som du säger. Såg sjukt fet ut. Typ Viper-stuk.
Det tror jag nog de har. Callisma som även sålde Fisker har den nya i hallen sedan en tid.
Glöm inte att det var 10 år sen snart. Batterierna var ingen höjdare. Men håller med nu idag finns ingen anledning att göra en hybrid. Tror inte Polestar 1 heller hade haft en chans om det byggt fler än 500 ex eller vad det de ska bygga.Vilken fail, hybrid ju. Var bergsäker på att den var elektrisk. Tro fan att Fisker gick i konken