Inte färdiga bilder utan PS gissningar av nån tidningBlev ingen Lambo denna gången heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte färdiga bilder utan PS gissningar av nån tidningBlev ingen Lambo denna gången heller...
Glöm inte att det var 10 år sen snart. Batterierna var ingen höjdare. Men håller med nu idag finns ingen anledning att göra en hybrid. Tror inte Polestar 1 heller hade haft en chans om det byggt fler än 500 ex eller vad det de ska bygga.
Ingen Lambo på deras egna hemsida heller.Inte färdiga bilder utan PS gissningar av nån tidning
Det tror jag nog de har. Callisma som även sålde Fisker har den nya i hallen sedan en tid.
![]()
![]()
Klass!Jag och tjejen jobbade med vår husrenovering idag när tjejens kompis/vännina svängde förbi med söndagsbilen. Helt OK glidarbil
![]()
![]()
//Martin
Var tvungen att googla för att hitta info om dagens-bil-på-gatan-som-jag-regerar-på.
Fisker Karma S.
![]()
SAAB 9-5/9-3Jag kommer ev. byta boende på ett sätt som kräver att jag skaffar en andrabil. Den kommer användas för korta resor för att lämna barn, åka till infartsparkering osv. En bakåtvänd stol måste gå att trycka in. I övrigt inga krav alls.
Hur kommer jag undan så billigt som möjligt? Privatleasing? Köpa ett riktigt ras?
Har vi några duktiga på Aston Martin härinne?
Har bara snabbkollat lite med har det i Sverige saluförts V12 Vantage och V12 Vantage S? Alltså, finns det svensksålda överhuvudtaget? Hittar ett flertal exemplar av V8:an men det är ju V12 man vill åt.
Jag kommer ev. byta boende på ett sätt som kräver att jag skaffar en andrabil. Den kommer användas för korta resor för att lämna barn, åka till infartsparkering osv. En bakåtvänd stol måste gå att trycka in. I övrigt inga krav alls.
Hur kommer jag undan så billigt som möjligt? Privatleasing? Köpa ett riktigt ras?
Har vi några duktiga på Aston Martin härinne?
Har bara snabbkollat lite med har det i Sverige saluförts V12 Vantage och V12 Vantage S? Alltså, finns det svensksålda överhuvudtaget? Hittar ett flertal exemplar av V8:an men det är ju V12 man vill åt.
Jag kommer ev. byta boende på ett sätt som kräver att jag skaffar en andrabil. Den kommer användas för korta resor för att lämna barn, åka till infartsparkering osv. En bakåtvänd stol måste gå att trycka in. I övrigt inga krav alls.
Jag har inte kommit så långt i mitt letande och är inte heller speciellt insatt, än.Det bor vara lattare att hitta honstander an en svensksald Vantage v12 som nagon ur allmanheten kan kopa.
Dessa speciella vagnar annonseras i stort sett aldrig utan gar vidare till nagon klubbmedlem om de oht lamnar familjen. Jag antar du maste leta utomlands (kanske har) om du verkligen vill ha en med allt vad det innebar av risker.
Har galler det att du vet vad du ska kontrollera och att fa en 100% bevisbar historik. Annars sa kommer du bli grymt besviken och fa en salvage skrothog som slaskats upp till max.
Kolla om nagot kommer pa Mecum Kissimmee Janurai 2021 sa kan jag skicka bilder. Nagon annan fran KS som kommer vara dar?
Tycker precis tvärt om, kan inte tänka mig annat än SUV. Bortsett entusiastbil som andrabil då såklart.Kan inte denna tragiska SUV galenskap bara gå i graven snart?
Nästan så att man föredrog mini-van galenskapen som alla SUVar tog över...
Jag har inte kommit så långt i mitt letande och är inte heller speciellt insatt, än.
Har spenderat sommaren med att lista de bilar som jag är intresserad av att köpa generellt, som entusiastbil då. Har aldrig riktigt varit inne på AM men jag fick en mycket god känsla av V12 Vantage/Vantage S. Har sedan kikat lite och det har blivit en bil jag tror jag skulle kunna lägga min pengar på. Där någonstans är jag.
Har dock förstått att jag antagligen fångar en kvastfening på metspöt än dyker på en svensksåld V12. Men det är ju lite av charmen.
Ska du inte ta en öl i stället?Da har jag varit duktig och tvattat av dammet. Nu ar jag fortjant av en kall dryck eller tva...kanske tre..![]()
Ska du inte ta en öl i stället?
dags för V8 igen?
Detta var ett slag under baltet....skulle mina drycker inte klassas som ol?
Era underliga surol bryggda i dunkla rum av krumryggade munkar som enbart talar latin far ni plaga i er sjalva. Jag vill ha lattdrucket blask!
Nagra trevliga WeissenBier kan jag garna dricka. Blue Moon,Shocktop,BlueSky....Vad rekommenderar du fran det svenska alkoholmonopolet GronaSkylten da ett Sverigebesok sker inom 2veckor?
I flaket på pickisen eller?Jag är ingen sån där ”svår” kille, jag gillar också lättducket, inom rimliga gränser såklart. Mina standardöl är Höga Kusten och Brooklyn Lager.
Suröl är inte för mig.
Gärna. Jag är en man som förstår att uppskatta enkla nöjen, likväl som mer ”fiiiina”.I flaket på pickisen eller?
Har du hunni få ihop fjäderfästet än då ??Gärna. Jag är en man som förstår att uppskatta enkla nöjen, likväl som mer ”fiiiina”.
En öl eller sju på tailgaten, lite enkel country i högtalarna, en solnedgång.
Ett enkelt liv.