D
Deleted member 1265
Guest
"Ny"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Ny"
@Norrlänningen
Nya audi a8?
Det är en riktigt fin motor. Vi stormtrivs med den. Har dragit tungt och det är knappt så det känns. Sen att man har launch control är roligt.
Ljudet räcker gott så länge man inte ska ställa upp i dB-dragracing.
Men klicka i så att du får keyless, automatisk baklucka och parkeringsvärmare.
Mansory?Re: OT: Bilar - Vad sportar ni för bil?.
I Zürich
Porsche panamera!
![]()
JappMansory?
Den är grotesk, men inte på ett snyggt sätt.. jag tar nog Bugattin!
VarsågodDen är grotesk, men inte på ett snyggt sätt.. jag tar nog Bugattin!
Jaså, det är era bilar på bild?Varsågod
Ska åka till ryssland så får du se våra bilar
Porshen är brorsan'sJaså, det är era bilar på bild?
Här bror nu får du seJaså, det är era bilar på bild?
Varför har ni bilarna i Ryssland och inte i Sverige?
Volkswagen gt 2015 och bmw 2009 och en till Volkswagen stor det ligger i andra sidan kan visa senare. om du villVarför har ni bilarna i Ryssland och inte i Sverige?
De är väl bara presenterade på papper än, eller.........? Är jag helt fel ute?.........................BMW ........... precis släppt ny x5 samt ny 5-serie. :-(
Nya Q5:an har nyligen presenterats och lär vara i klass med Q7:an när det kommer till komfort. Om man ska köra Audi alltså. Det är väl inte första märket jag egentligen rekommenderar, generellt sätt ganska tråkiga bilar men onekligen fantastisk komfort i dem senare modellerna. Måste det vara SUV?Den ser så "lådig" ut. Gillade i sådana fall föregångaren bättre rent stilmässigt, finns snyggare SUVar i min mening.
Säkerligen väldigt bekväm och allting sådant, men utseendemässigt lämnar den en hel del att önska.
Den vänstra är väl en Bugatti. Googla på Bugatti 41 Royal får ni se några i hästväg! Sex stycken tillverkades o av dessa finns sju (!) kvar! Den sjunde är en HPD gjord i efterhand. Kolla skärmarna, gjorda i ett stycke för var sida!Re: OT: Bilar - Vad sportar ni för bil?.
I Zürich
Porsche panamera!
![]()
Jag tror inte det finns någon i tråden som inte vad att det är en Bugatti!Den vänstra är väl en Bugatti. Googla på Bugatti 41 Royal får ni se några i hästväg! Sex stycken tillverkades o av dessa finns sju (!) kvar! Den sjunde är en HPD gjord i efterhand. Kolla skärmarna, gjorda i ett stycke för var sida!
Jaha... har impuls beställt en F11 sista årsmodellen på telefon...har en baby o en snart 5 åring.
Börjar eftersvettas nu då jag är van vid E klass w212 utan bluetec (megautrymme under golvet i skuffen)
Klarar man sig på en vanlig lördags middag hos vänner??? Resesäng+allt annat ni vet vad. Kollade nämligen live på utrymmet idag och blev inte super imponerad![]()
I norra Alsace finns Collection Schlumpf. Där finns c:a 500 bilar varav c:a 100 (!!!)) Bugatti. Även en del RR med röda bokstäver på kylaren!Jag tror inte det finns någon i tråden som inte vad att det är en Bugatti!Tycker dagens Bugattis är ganska tråkiga jämfört med andra bilar i samma prisklass. Hursomhelst, bilen du tipsade om är helt fantastisk!
Har tyvärr ingen bättre bild just nu i bilens tillstånd. På bilden är den precis sänkt och fått på vinterhjulen
Har gjort en del småsaker men är inte färdig ännu.
18x8" et 48Stiligt!
Har du koll på vad det är för ET på de där fälgarna? Har en polare som kör dem på en Golf R men ET är inte 100 för golfen...