• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Det är en riktigt fin motor. Vi stormtrivs med den. Har dragit tungt och det är knappt så det känns. Sen att man har launch control är roligt.

Ljudet räcker gott så länge man inte ska ställa upp i dB-dragracing.

Men klicka i så att du får keyless, automatisk baklucka och parkeringsvärmare.

Tack för återkopplingen och informationen! Jag kan intyga att den rör på sig otroligt bra :)
 
Re: OT: Bilar - Vad sportar ni för bil?.
I Zürich :cool:
Porsche panamera!
GBLuQNsg3HM.jpg
 
Den ser så "lådig" ut. Gillade i sådana fall föregångaren bättre rent stilmässigt, finns snyggare SUVar i min mening.

Säkerligen väldigt bekväm och allting sådant, men utseendemässigt lämnar den en hel del att önska.
Nya Q5:an har nyligen presenterats och lär vara i klass med Q7:an när det kommer till komfort. Om man ska köra Audi alltså. Det är väl inte första märket jag egentligen rekommenderar, generellt sätt ganska tråkiga bilar men onekligen fantastisk komfort i dem senare modellerna. Måste det vara SUV?
 
Den vänstra är väl en Bugatti. Googla på Bugatti 41 Royal får ni se några i hästväg! Sex stycken tillverkades o av dessa finns sju (!) kvar! Den sjunde är en HPD gjord i efterhand. Kolla skärmarna, gjorda i ett stycke för var sida!
Jag tror inte det finns någon i tråden som inte vad att det är en Bugatti! :) Tycker dagens Bugattis är ganska tråkiga jämfört med andra bilar i samma prisklass. Hursomhelst, bilen du tipsade om är helt fantastisk!
 
Jaha... har impuls beställt en F11 sista årsmodellen på telefon...har en baby o en snart 5 åring.

Börjar eftersvettas nu då jag är van vid E klass w212 utan bluetec (megautrymme under golvet i skuffen)

Klarar man sig på en vanlig lördags middag hos vänner??? Resesäng+allt annat ni vet vad. Kollade nämligen live på utrymmet idag och blev inte super imponerad :bag::banghead:
 
Jaha... har impuls beställt en F11 sista årsmodellen på telefon...har en baby o en snart 5 åring.

Börjar eftersvettas nu då jag är van vid E klass w212 utan bluetec (megautrymme under golvet i skuffen)

Klarar man sig på en vanlig lördags middag hos vänner??? Resesäng+allt annat ni vet vad. Kollade nämligen live på utrymmet idag och blev inte super imponerad :bag::banghead:

Du klarar dig väl:)
 
Jag tror inte det finns någon i tråden som inte vad att det är en Bugatti! :) Tycker dagens Bugattis är ganska tråkiga jämfört med andra bilar i samma prisklass. Hursomhelst, bilen du tipsade om är helt fantastisk!
I norra Alsace finns Collection Schlumpf. Där finns c:a 500 bilar varav c:a 100 (!!!)) Bugatti. Även en del RR med röda bokstäver på kylaren!
 
Har tyvärr ingen bättre bild just nu i bilens tillstånd. På bilden är den precis sänkt och fått på vinterhjulen :)
Har gjort en del småsaker men är inte färdig ännu.

Stiligt!
Har du koll på vad det är för ET på de där fälgarna? Har en polare som kör dem på en Golf R men ET är inte 100 för golfen...
 
Älskar VW, har en Scirocco R - 16 själv, men kan inte förlikas med det fruktansvärda tyget på den där GTI´n... eller, GTI´arna... Gillar Lexus då de är så jäkla tysta inuti, bra kvalité och rätt snygg modell. Köp en Golf R eller så köper du den där Lexusen.

För övrigt, när ska Porsche Boxster S, nya karossen, komma ner i normal nivå. Jäklar vad dyra de är fortfarande!! Behöver en sommarbil! Förmodligen får jag vänta till 2019 om det fortsätter så här. Budgeten är begränsad....
 
Tillbaka
Topp