Det är bara för att du hinner byta innan de blivit smutsiga 
Jag har aldrig gjort det på någon av mina bilar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har aldrig gjort det på någon av mina bilar.
Lyfter denna frågan då ja funderar på samma till min passat med led high också. Fick du något bra svar från VW? Vad låg isådana fall inkopplingskostnaden på?![]()
Jag såg detta och får ta och slå dem en signal!
Avbryter ert snack om Audi och träpaneler.
Ny bil på ingång, svart solid färg (ej metallic), behövs lackskydd?
Om ja, vilken typ är att föredra (9H, PPS, Ditec, permashine)?
De var typ: "Eh, automatiska helljus. Eh, vi vet inte. Du menar att det påverka? Eh."Lyfter denna frågan då ja funderar på samma till min passat med led high också. Fick du något bra svar från VW? Vad låg isådana fall inkopplingskostnaden på?
@MaziK @Guden @Edin
Jag har förstått att det handlar om att underlätta skötseln av bilen mer än något faktiskt "skydd" mot repor. Som med alla andra hantverk är det viktigare att hitta en operatör som är skicklig än vilka coola produktnamn som ska användas.
Faktum kvarstår dock, vilken firma ska man välja? Har ingen tidigare erfarenhet av rekondgubbar och garaget.se blir man inte klok på..
@MaziK @Guden @Edin
Jag har förstått att det handlar om att underlätta skötseln av bilen mer än något faktiskt "skydd" mot repor. Som med alla andra hantverk är det viktigare att hitta en operatör som är skicklig än vilka coola produktnamn som ska användas.
Faktum kvarstår dock, vilken firma ska man välja? Har ingen tidigare erfarenhet av rekondgubbar och garaget.se blir man inte klok på..
Trodde vid första snabba anblick att det satt neonljus á la ortenstyle under bilenTittade på nya 5-serien igår. Ser riktigt fin ut!
@Edin och @MaziK har nog bättre koll.@MaziK @Guden @Edin
Okej, så det blev inget köp?De var typ: "Eh, automatiska helljus. Eh, vi vet inte. Du menar att det påverka? Eh."
Tittade på nya 5-serien igår. Ser riktigt fin ut!
Lyfter denna frågan då ja funderar på samma till min passat med led high också. Fick du något bra svar från VW? Vad låg isådana fall inkopplingskostnaden på?
Varför vill man att det ska låta som andra världskriget när man växlar?Gott folk, glöm inte att Audi RS6 är den coolaste bilen! Åkte en i helgen med milltekavgassystem. Det låter som andra världskriget när man växlar ner!
Både Alfa Romeo, Jaguar och Cadillac är trevliga märken, men var uppmärksam på andrahandsvärdet!Jo, sant! Kanske onödigt med cab och mc... Saknar min gamla S2000 jag hade förra sommaren dock. Provkörde då en MX-5 NB och även om den absolut var rätt skoj så var den inget för mig. För trång och klen.
Jag tänker mig 3-serie-klassen, så det finns ju som du säger mycket att välja på!
BMW 3-serie
Audi A4
VW Passat CC
Mercedes C-klass
Lexus IS
Volvo S60
Volvo har lite familjestämpel, Merca är för gubbigt, VAG vågar man väl inte köpa... Så Lexus eller BMW kvar då. Cadillac kanske? Alfa Romeo? Jaguar?
Lexus känns ju rätt safe med kvalitetsryktet, massor av Toyota-verkstäder som löser service... Dessutom låg förbrukning med hybriddriften.
Fan, det vore bättre om Sverige vore kommunistiskt så det bara fanns en bil att välja på.![]()
För att det är BALLTVarför vill man att det ska låta som andra världskriget när man växlar?
Själv tycker jag det är smaklöst, men det är nog mest för att jag ett par månader bodde vägg i vägg med en trafikerad gata där folk gärna gasade på. Nej, om det är något som är balt är det faktiskt bilar som gör 0-100 på 3 sekunder ljudlöst!För att det är BALLT
En bil som går fort skall låta därefter! Mer än halva körglädjen juSjälv tycker jag det är smaklöst, men det är nog mest för att jag ett par månader bodde vägg i vägg med en trafikerad gata där folk gärna gasade på. Nej, om det är något som är balt är det faktiskt bilar som gör 0-100 på 3 sekunder ljudlöst!![]()
Där skiljer sig våra åsikter åt. En högljudd bil tycker jag är ett högljutt rop på uppmärksamhet. Sen att bilar ska vara snabba håller jag med om! Äsch, nu låter jag negativ bara, det var inte så jag mena!En bil som går fort skall låta därefter! Mer än halva körglädjen ju![]()
@demondave visst har du en M235i? Vill minnas jag läst det här tidigare..
Har börjat snegla lite åt en sådan som ersättare till min 335:a, som jag förövrigt var sjukt nöjd med men 235an har dykt i pris och känns helt plötsligt väldigt prisvärd!
Hur liten är den egentligen? Har varken barn eller hund och åker nästan aldrig mer än 2pers, så bagageutrymme och att man endast kan ha 3 passagerare känns inte riktigt som ett problem! Tänker mest ur förar-perspektiv?
Där skiljer sig våra åsikter åt. En högljudd bil tycker jag är ett högljutt rop på uppmärksamhet. Sen att bilar ska vara snabba håller jag med om! Äsch, nu låter jag negativ bara, det var inte så jag mena!![]()
Låter braJag tycker den känns väldigt mycket E46 3-serie coupé i storlek. På inget vis för liten, faktiskt upplever jag den som rätt bred i stan. Precis sådär lagom stor för att ge närvaro, men liten nog för att kännas agil och rapp.
Baksätet går faktiskt lirka in två skapligt vuxna men viga personer i, bagaget är rätt stort, baksätet fällbart. Enda nackdelen jag kan komma på är dörrarna, satan så långa dom är. Viss vighet krävs på trånga parkeringar, även om man backar in svinnära grannens passagerarsida. Det lider ju iofs alla coupéer av, inget 235-unikt.
Jag är sjukt nöjd med bilen! Tanken är en 240xi om två år om faceliften blir bra, såvida inte det dyker upp något vettigt elalternativ med motsvarande körglädje på marknaden.
Låter bra
Klart en M2 hade varit trevligare, men tycker prisskillnaden på en bättre begagnad 235 jämfört med M2 är för stor! 235 känns klart mer prisvärd..
Har x-drive i din? M-performance avgas?
Kikar nämligen på en med m-performance! Hade Akra på 335an men enligt tuben är där väldigt skön sång i m-performance också![]()
Låter bra
Klart en M2 hade varit trevligare, men tycker prisskillnaden på en bättre begagnad 235 jämfört med M2 är för stor! 235 känns klart mer prisvärd..
Har x-drive i din? M-performance avgas?
Kikar nämligen på en med m-performance! Hade Akra på 335an men enligt tuben är där väldigt skön sång i m-performance också![]()
Yes!Den svarta på blocket?