Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för NATO?
Det är en NM-strap.Vad är det för NATO?
Lätt blekt 009a på endmill. Fantastisk klocka men mina tunna handleder drömmer fortfarande om en skx015 alternativt en skx013 med ny insert. SITTER DU KANSKE PÅ EN?
![]()
![]()
Tyvärr inte till salu i dagsläget men i framtiden vet man ju aldrigÄr lite synd att dessa inte går att köpa "färdiga".
Har också letat efter 015 men verkar hopplöst så därför bytte jag insert på en 013. Tycker pepsi lirar bra med svart urtavlaSnyggt!
Skx015 ser ju ut sådär fast med blå urtavla. Men den lyckas jag inte hitta någon som säljer..Trodde det skulle bli en enkel match att byta stor mot liten!
Trots att jag bara har två armar, och redan några turtles och en MM300 i klocklådan, kan jag inte släppa tanken på en 009 på jubilee som sommarlovsklocka.Ny för dagen.![]()
![]()
Klart du inte behöver göra. Jag kan ta hand om din mm300 så får du lite mer spelrum med en 009a .Trots att jag bara har två armar, och redan några turtles och en MM300 i klocklådan, kan jag inte släppa tanken på en 009 på jubilee som sommarlovsklocka.![]()
Åh, tack! Du är en riktig virtuell vän!Klart du inte behöver göra. Jag kan ta hand om din mm300 så får du lite mer spelrum med en 009a .