• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Diskaren

Audemars
2-Faktor
IMAG0333385.jpg

Tyvärr inte till salu i dagsläget men i framtiden vet man ju aldrig :woot: Är lite synd att dessa inte går att köpa "färdiga".
Vart köpte du bezel-insertet? Skitsnyggt!
 

phyx

Omega
Hej! Fick precis hem min skx007 med jubileelänk och oysterlänk. Men de har blivit förkortade och de länkarna som tagits ut följde inte med i paketet. Säljaren minns inte att han förkortat länkarna och ska försöka hitta dem, men säger att han troligtvis inte kommer hitta dem.

Klockan går inte på mig! :( finns det någon själ där ute med en skx jubileelänk, en enda behövs för att klockan ska gå på armen. Och en länk med oyster braclet? Så jävla tråkigt när det blir såhär :(

PM:a mig gärna!
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Hej! Fick precis hem min skx007 med jubileelänk och oysterlänk. Men de har blivit förkortade och de länkarna som tagits ut följde inte med i paketet. Säljaren minns inte att han förkortat länkarna och ska försöka hitta dem, men säger att han troligtvis inte kommer hitta dem.

Klockan går inte på mig! :( finns det någon själ där ute med en skx jubileelänk, en enda behövs för att klockan ska gå på armen. Och en länk med oyster braclet? Så jävla tråkigt när det blir såhär :(

PM:a mig gärna!

Postar här också. Om det är originaljubilee så har jag dessa liggandes. Kan skicka nån del om du vill.

21EE406F-54FF-4F67-8562-20907417DC02.jpeg
 

phyx

Omega
Postar här också. Om det är originaljubilee så har jag dessa liggandes. Kan skicka nån del om du vill.

21EE406F-54FF-4F67-8562-20907417DC02.jpeg

Det hade varit guld värt! Behöver en bit för den ska gå på armen under benkulan. Två behövs för den ska få plats över. Jag är inte åpen så jag tar en för att inte vara oförskämd :p följer det med en sån liten metallpinne också så jag får fast den i länken? :)
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Tänkte ta av länken men vad jobbigt det ska va då?? Har bytt flertalet länkar å band på diverse klockor, aldrig vart några bekymmer lossa "spring baren" å ta av bandet. Men jag löser det ej på skx??
 
Topp