Snabbt byte av bezel. Gött att ha flera färdiga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja det är ibland dom roligaste klockor att ha. när man börjat tröttna lite så finns det en uppsjö av mods man kan göra till dessa.Nu fick du mig att komma i nya mod-tankar. Riktigt snygg och inspirerande klocka. Att surfa runt här har blivit en dyr hobby har det visat sig...
Det där bezelet är riktigt jävla fint alltså.. du kanske har skrivit det redan men vart har du beställt det?Skx batman fick en ny submariner bezel idag![]()
den beställde jag igenom dlwwatches både bezeln och batman insertDet där bezelet är riktigt jävla fint alltså.. du kanske har skrivit det redan men vart har du beställt det?
Äntligen kan man posta i den här tråden också, fick hem denna idag. Impulsköp! Känns mycket trevlig!
![]()
![]()
Min första automatiska klocka och min första SKX. Kom i min ägo igår och jag är vansinnigt nöjd, fan vad den sitter bra!
Tackar! Gillar verkligen den lite mindre 013, har inte jättestora handleder så upplever att den passar betydligt bättre på mig än 007/009Sitter som en smäck! Snyggt!
Är väl en 007 va?
Nej. Däremot har jag tryckt på en bezel med 007-insertÄr väl en 007 va?
Aha! Svårt att se den mörkblåa tavlan i det ljuset.Nej. Däremot har jag tryckt på en bezel med 007-insert![]()
Jag med!Köper gärna en skx013 på seiko-jubilee om någon vill sälja![]()
Skulle du känna för att skeppa den vidare framöver får du gärna höra av dig!Färdig med mercedes visare![]()