Rixard
Silver
Nu saknas bara en GMT-visareFärdig med mercedes visare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu saknas bara en GMT-visareFärdig med mercedes visare![]()
Ja jag har funderat på detSkulle du känna för att skeppa den vidare framöver får du gärna höra av dig!![]()
Ja det skulle vart nåttNu saknas bara en GMT-visare![]()
Borde väl gå att sätta på två stycken timvisare? Lite jobbigt att ändra bara hahaJa det skulle vart nått![]()
Jag hugger när det är dags! Om det inte kliar för mycket tills dess så pengarna flyger iväg på annatJa jag har funderat på det![]()
Fältöversten då kanske. Dom har väl rätt mycket seikoVet någon vart man kan köpa passande fin oysterlänk i fysisk butik i Sthlm?
Testat det mesta, återgår alltid till orginallänken. Skönast och snyggast.Vad föredrar ni på er skx. Länk, mesh, Nato etc?
Riktigt snygg!Skx batman fick en ny submariner bezel idag![]()
Skx batman fick en ny submariner bezel idag![]()
ne det vet ja. men ville ha med lite färg och då va svart blå finastSnygg fast det är ju ingen submariner bezel, det är ju en GMT bezel.
jag har 2st men ör ingen vidare kvalite. funkar bäst att ha dom utan klickringen. det klickar inte lika lätt och bra som med orginal bezel.Fan, är der ingen som sitter på en coin bezel och några nice bezelinsert, så svårt att få tag på (utan att beställa online)
men mycket snyggare än orginal ju!jag har 2st men ör ingen vidare kvalite. funkar bäst att ha dom utan klickringen. det klickar inte lika lätt och bra som med orginal bezel.
![]()
Vad är det för glas du har på den där?jag har 2st men ör ingen vidare kvalite. funkar bäst att ha dom utan klickringen. det klickar inte lika lätt och bra som med orginal bezel.
![]()
Double dome från dlwVad är det för glas du har på den där?![]()
Ser riktigt bra ut!Double dome från dlw
Du verkar ju ha koll på grejerna, har nämligen beställt hem en keramisk insert och safirglas, satt och tänkte på om jag behöver en ny bezel också eller passar i stort sett alla inserts för skxen på original bezeln?Double dome från dlw
Dom nya ceramic inserten kommer inte passa med orginal glaset. Dom är inte helt platta. Som du ser på bilden så är det lutning på dom.Du verkar ju ha koll på grejerna, har nämligen beställt hem en keramisk insert och safirglas, satt och tänkte på om jag behöver en ny bezel också eller passar i stort sett alla inserts för skxen på original bezeln?
Har alltid tyckt att den gör sig bäst på nato! Älskar dock att den funkar så bra i olika utförandenVad föredrar ni på er skx. Länk, mesh, Nato etc?
Hmm, det jag har köpt är ett double dome så det bör passa men tänker bara på om inserten passar på original bezeln eller kommer jag behöva en ny bezel också?Dom nya ceramic inserten kommer inte passa med orginal glaset. Dom är inte helt platta. Som du ser på bilden så är det lutning på dom.
Men tror det finns ceramic platta också. Men gäller att man kollar noga innan man köper