Det kommer passaHmm, det jag har köpt är ett double dome så det bör passa men tänker bara på om inserten passar på original bezeln eller kommer jag behöva en ny bezel också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer passaHmm, det jag har köpt är ett double dome så det bör passa men tänker bara på om inserten passar på original bezeln eller kommer jag behöva en ny bezel också?
https://klocksnack.se/threads/polera-mineralglas.19705/Har denna sommar lyckats repa glaset på BÅDE min 007:a (1 år gammal) och min 009:a (4,5 år gammal)Nog för att jag gillar patina men INTE fula repor på glaset. Någon i tråden som har tips på om det går att "förmildra" utan att byta glas?
![]()
Ska du köra full ghost?...det artar sig...
![]()
![]()
Funderade på det och kom fram till att jag börjar så här. Man kan ju alltid slänga i det igen om man skulle ändra sigSka du köra full ghost?![]()
Blir även metallen något nedmattad??...och slutligen; resultatet av ca 20 min i rent klorin. Nöjd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, det kan jag inte påstå.Blir även metallen något nedmattad??
Synd :/Nej, det kan jag inte påstå.
Snygg krona, var har du inhandlat den?Den får följa till jobbet idag!![]()
Skulle tippa på att det är original från Samurai...Snygg krona, var har du inhandlat den?
Aha, det är inte bara länkar du sitter på alltsåSkulle tippa på att det är original från Samurai...
Har en liggandes![]()
En kollega ser jag!Fungerar även bra med grönstället!
![]()
Nä här finns det grejer i fyndlådan!Aha, det är inte bara länkar du sitter på alltså
Är det svårt att byta krona?