Snyggt! Bara dag- och datumskivorna kvar nu. De lyser ju!Har precis snabbåldrat den högra. Blev väl helt ok för ett första försök iallafall!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Bara dag- och datumskivorna kvar nu. De lyser ju!Har precis snabbåldrat den högra. Blev väl helt ok för ett första försök iallafall!
![]()
Jag vet! Får hitta på någon lösning där.. även toppen på sekundvisaren är alldeles för vit..Snyggt! Bara dag- och datumskivorna kvar nu. De lyser ju!![]()
Svårt att ge sig på skivorna utan att lossa dem från urverket kanske? Toppen på sekundvisaren såg jag inte förrän du sa det. Den borde du kunna måla om inget annat? Eller ta bort den, vem behöver en sekundvisare?Jag vet! Får hitta på någon lösning där.. även toppen på sekundvisaren är alldeles för vit..
Är du galen? Det är ju halva grejjen är SKX, tajma sekundvisaren utan hackingSvårt att ge sig på skivorna utan att lossa dem från urverket kanske? Toppen på sekundvisaren såg jag inte förrän du sa det. Den borde du kunna måla om inget annat? Eller ta bort den, vem behöver en sekundvisare?![]()
Du får göra som Yobokies och fixa en photobucket med allt du sitter och trycker påNä här finns det grejer i fyndlådan!
Ingen aning om det är svårt, Stjärnurmakarna gör jobbet åt mig![]()
Var tvungen byta sekundvisareSista bygget av överblivna delar!![]()
På nätet, är en Samurai krona som passar till NH35Snygg krona, var har du inhandlat den?
Så är detSkulle tippa på att det är original från Samurai...
Har en liggandes![]()
Tack, NH35 alltså? Hmmm...På nätet, är en Samurai krona som passar till NH35
Jepp, bytt urverk på alla mina modsTack, NH35 alltså? Hmmm...
Min första Seiko
Min första automat
Min första dykare
Mitt bästa loppisfynd: 300kr
![]()
Snyggt. Vad är det för nåt?Band-bytar söndag.![]()