MrIronMike
Silver
Det beiga, nummmer 4 från vänster tror jag kan passa riktigt bra. Var har du köpt dina natoband? Är sugen på att köpa ett par band till min 009.
Dem är köpta på forumet av @Josef B
bra kvalitet, supernöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det beiga, nummmer 4 från vänster tror jag kan passa riktigt bra. Var har du köpt dina natoband? Är sugen på att köpa ett par band till min 009.
Vilket som beroende på övrig klädsel.Vilket NATO?
Brattemodd?
Bra vabbklocka iafVAB för femtioelfte gången denna hösten
Ja den är tät mot våtservetter, snorpapper o handspritBra vabbklocka iaf
Akta dig bara för bajs i vridningenJa den är tät mot våtservetter, snorpapper o handsprit
Förbi stadiet med de olyckorna som tur är. Tog alltid av mig klockan vid varje byte när han va riktigt liten.Akta dig bara för bajs i vridningen
Grattis till 1000!Mitt 1000e inlägg här får innehålla SKX värdigt ändå kan jag tycka.
Blir riktigt sugen på att slå till på en då det ser riktigt bra ut på bilderna.Blev rätt bra imho
Den ÄR kanonbra. Grymt gedigen, tung och höjer en annars budgetklocka en del.Blir riktigt sugen på att slå till på en då det ser riktigt bra ut på bilderna.
Man ska köpa en lite julklapp till sig själv, det är sedan gammalt!
Helt rätt blev kanonas ananas med länken, hur många SKX har du hunnit avverka