• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Beaujolais

Breitling
2-Faktor
Värt att köpa en SKX som daily beater eller tröttnar man snabbt? Tycker orginallänken ser så billig ut men gör sig bra på nato :)
 

jurassicjay

Cartier
Värt att köpa en SKX som daily beater eller tröttnar man snabbt? Tycker orginallänken ser så billig ut men gör sig bra på nato :)

Jag tycker den är fantastisk. Ingen utomjordlig upplevelse precis, men en pålitlig arbetskamrat som du inte behöver fjanta runt med. Jag använder nog min i snitt 3 dagar i veckan och kommer aldrig att göra mig av med den tror jag.
Länken må se billig ut, men den är otroligt bekväm. Kan starkt rekommendera uncle seikos z199 som alternativ.
 

Beaujolais

Breitling
2-Faktor
Jag tycker den är fantastisk. Ingen utomjordlig upplevelse precis, men en pålitlig arbetskamrat som du inte behöver fjanta runt med. Jag använder nog min i snitt 3 dagar i veckan och kommer aldrig att göra mig av med den tror jag.
Länken må se billig ut, men den är otroligt bekväm. Kan starkt rekommendera uncle seikos z199 som alternativ.

Härligt att höra. Har snöat in mig på SKX013, ska se om det dyker upp en fin på forumet inom kort.
 

Aviation

Omega
Börjar ramla in delar för en framtida"skx00". :)
IMG_20200117_230926.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Tänker att detta måste vara bästa stället att fråga var jag kan köpa ett nytt svart insert i originalutförande?

Finns det öht originalinsert att köpa eller är allt eftermarknad?
 
Topp