Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skx 007 dagen till ära
Får man fråga var du har köpt ditt insert? Tycker den gröna färgen var spot-on. Svårt att hitta en bra nyans av grönt bland all mod-sidor.
DLWFår man fråga var du har köpt ditt insert? Tycker den gröna färgen var spot-on. Svårt att hitta en bra nyans av grönt bland all mod-sidor.
Inte skx iafdagens bild, vilken väljer ni?
009:an är ett utmärkt ställe att börja på! Gör bara inte samma misstag som jag - jag sålde den och blev tvungen att köpa en till, ha ha!
Snyggt!Ingen frontbild, dock en helt vanlig SKX007 här (ni vet hur de ser ut ). Länken blir i fokus här, en oanvänd från Strapcode som följde med köpet i höstas. Tog en stund innan denna kom på plats, då jag faktiskt hade grava problem att få loss bandsprintarna till original Seiko-gummit och tappade tålamodet ett tag.
Det beiga, nummmer 4 från vänster tror jag kan passa riktigt bra. Var har du köpt dina natoband? Är sugen på att köpa ett par band till min 009.Vilket NATO?
Jag hade denna tidigare. En brorsa från en annan morsa, ha ha!Poor man's Batman