MasterMiler
Basic
Första klockan på mycket länge.
SKX013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna får mycket handledstid. Är dock sugen på en Seiko 5 med hand winding och hacking.
Ypperligt tillfälle att försöka tjäna en slant på sin lilla SKX nu när de blivit ersatta av Seiko 5 Sports. Folk tar varje chans de kan få.Är det bara jag eller har det kommit ut väldigt många skx till salu? Har sett både här, på blocket och Tradera. Någon som vet varför eller tillfällighet?
Kan såklart vara så. Kändes bara som att det kom ut många samtidigt. Inte direkt bästa sättet att tjäna pengar om det finns många att välja på Lär ju finnas en del i folks ägo med så inte särskilt unik med det sagt inget fel på klockan! Den är riktigt najsYpperligt tillfälle att försöka tjäna en slant på sin lilla SKX nu när de blivit ersatta av Seiko 5 Sports. Folk tar varje chans de kan få.
Det finns riktigt många SKX där ute. Värt att notera är att de var lite billigare för några år sedan. Så det finns säkert många som ser nya priserna och säger "wow! Då kan jag ju få tillbaka mina pengar eller några hundralappar till, som att jag haft klockan gratis!" och så lägger de snabbt ut annonsen.Kan såklart vara så. Kändes bara som att det kom ut många samtidigt. Inte direkt bästa sättet att tjäna pengar om det finns många att välja på Lär ju finnas en del i folks ägo med så inte särskilt unik med det sagt inget fel på klockan! Den är riktigt najs
snygg länk!Gamla stan med alla turister.
Djungel = busken utanför rummet på TUIs family resort?
Ska väl inte påstå att det utforskas nya djungeltempel med machete, men skulle nog ändå säga att det är närmre djungel än en Blue village-trädgårdDjungel = busken utanför rummet på TUIs family resort?
SKX013 är verkligen bra!Fick hem de här godbitarna i veckan. Skx013 på oyster är verkligen en grym kombination.
Var det inte du som sålde din?SKX013 är verkligen bra!
Jag har inte haft en 013 tyvärr.Var det inte du som sålde din?
ahhh, my bad..Jag har inte haft en 013 tyvärr.
Du är välkommen här..När man har en klocka som inte passar in någonstans Det är i alla fall en skx171 i grunden
Är de smala raderna lika matta som de breda på Z199?Z199 från US!
Bästa länken so far!
Yesbox! Ändlänkarna är också matta och släta.Är de smala raderna lika matta som de breda på Z199?