• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Första klockan på mycket länge.
IMG_20191230_154741.jpg
SKX013

Är det bara jag eller har det kommit ut väldigt många skx till salu? Har sett både här, på blocket och Tradera. Någon som vet varför eller tillfällighet?

Ypperligt tillfälle att försöka tjäna en slant på sin lilla SKX nu när de blivit ersatta av Seiko 5 Sports. Folk tar varje chans de kan få.
Kan såklart vara så. Kändes bara som att det kom ut många samtidigt. Inte direkt bästa sättet att tjäna pengar om det finns många att välja på ;) Lär ju finnas en del i folks ägo med så inte särskilt unik :p:D med det sagt inget fel på klockan! Den är riktigt najs :)

Kan såklart vara så. Kändes bara som att det kom ut många samtidigt. Inte direkt bästa sättet att tjäna pengar om det finns många att välja på ;) Lär ju finnas en del i folks ägo med så inte särskilt unik :p:D med det sagt inget fel på klockan! Den är riktigt najs :)
Det finns riktigt många SKX där ute. Värt att notera är att de var lite billigare för några år sedan. Så det finns säkert många som ser nya priserna och säger "wow! Då kan jag ju få tillbaka mina pengar eller några hundralappar till, som att jag haft klockan gratis!" och så lägger de snabbt ut annonsen.

Senast ändrad:
Sitter o väntar på min första SKX009 ska bli spännande o testa, någon som sitter på ett NH36A verk här dom de vill bli av med, eller ett original i bra skick ?, Försökte fiska lite i köpes tråden men inga napp :) Mvh

Nån här som rockar sin SKX på en Skinx gummiband? Har länge tänkt att skaffa ett men inte blivit av.

Tillbaka
Topp