• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

calleb85

Omega
E9826386-0F48-4248-B556-52BC27B4755D.jpeg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har sett några bilder på ett gummi-band som ofta sitter på SKX eller de äldre quartz 7548/7C43-orna. Det är typ waffle-strap som är uppdelat i olika sektioner eller något. Tycker det ser sjukt snyggt ut, vet någon vad dessa kallas och var man kan skaffa ett sådant som passar SKX009? :)
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fan vad fint! Älskar när det är rejält med snö på vintern. Måste ta mig ifrån Skåne så småningom så jag får uppleva riktiga vintrar :D
Någon decimeter snö har väl sin lilla charm men att skotta fram bilen på morgonen innan jobbet är väl mindre charmigt :p Vill jag ha mer snö åker jag till fjälls:)

edit: Efter lite eftertanke så tar jag nog hellre en sväng med spaden än att behöva ha regnkläderna på dygnet runt så som i Skåne ;)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Någon decimeter snö har väl sin lilla charm men att skotta fram bilen på morgonen innan jobbet är väl mindre charmigt :p Vill jag ha mer snö åker jag till fjälls:)

edit: Efter lite eftertanke så tar jag nog hellre en sväng med spaden än att behöva ha regnkläderna på dygnet runt så som i Skåne ;)
Visst man får ju jobba lite men det är fint. I Skåne är det så mörkt på vintern pga att vi inte har någon snö. Blir bara slaskigt och äckligt och regn som du skriver. Blä!
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Tack! Måste nog ta o klicka hem ett:)
Gillar inte riktigt skx-stock gummit, det här borde sitta bättre? Värt den lite högre prislappen?
Det gör du rätt i :) håller med om standardgummit, fult är det också. Ja jag tycker det, enda negativa är att det är ganska långt, men sålänge man inte har typ 15cm handleder så bör det fungera
 
Topp