Gymklockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker mod !
Tack!Riktigt läcker mod !
Jäklar vad bra den sitter på dig. Får man fråga vad du har för storlek på handleden ?013 är så jäkla bra!
Även jag har 17,5cm handled. Jag säger kör! Har haft flera 007/009 men 013 sitter helt klart bäst!Jäklar vad bra den sitter på dig. Får man fråga vad du har för storlek på handleden ?
Jag går lite i tankarna att haffa en 013 men är rädd att den ska kännas liten. Jag har själv kring 17.5cm handleder.
Min första 013 kommer hem efter helgen. Ska bli grymt!013 är så jäkla bra!
Tack! Ska hålla lite utkik här på köp o säljÄven jag har 17,5cm handled. Jag säger kör! Har haft flera 007/009 men 013 sitter helt klart bäst!
Verkligen! Snyggare visare imoTack! Ska hålla lite utkik här på köp o sälj
Har aldrig tänkt på att 013 har andra visare än 007/009. Ser faktiskt riktigt trevlig ut.
Nej det där blir en svår nöt att knäcka får kanske fram med penseln och måla?Testade olika chapter rings idag men blev inte riktigt nöjd med någon av dem
Beställt en polerad med laser etsade markeringar, tror det kan bli bra annars får det bli en slät polerad.Nej det där blir en svår nöt att knäcka får kanske fram med penseln och måla?
Den rootbeer blev man ju bra sugen på!Nyhet hos Watchgecko Aluminium Insert till skx.
Länk
Kan nog bli braBeställt en polerad med laser etsade markeringar, tror det kan bli bra annars får det bli en slät polerad.
Skulle verkligen vilja ha svarta markeringar dock så penseln kanske åker fram som du säger
Bara å handlaDen rootbeer blev man ju bra sugen på!
Skulle behöva en merc sekundvisare då dock :/
Inte lätt att matcha den tavlan och index.Testade olika chapter rings idag men blev inte riktigt nöjd med någon av dem
Elegant mod. Jag gillar att när man har bytt vridring och också kompletterat med ett visarbyte.
Givetvis är det tavlan som ställer till det men den SKA användas så problemet blir att hitta en chapter som passar till denInte lätt att matcha den tavlan och index.
För mig är det där problemet ligger och inte i chapter-ringen.
Guld? Eller blank med guldmakeringar?Givetvis är det tavlan som ställer till det men den SKA användas så problemet blir att hitta en chapter som passar till den
Ska testa med polerad som sagt, annars kanske en helt annan färg typ blå eller röd?
Gillar egentligen inte det men in bli så, vi får se
Tack, ja, jag gillar den mycket.Elegant mod. Jag gillar att när man har bytt vridring och också kompletterat med ett visarbyte.
SLA025 visare blir det.Guld? Eller blank med guldmakeringar?
Vad har du för visare?
Måste skaffa en oysterlänk känner jag
VAB-klockan. Blir lika nykär varje gång jag använder den här pjäsen