Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer! Har hållit på o bytt natoband, gummiband hit o dit men ändå är det länken som åker på tillslutKanske den enda länken som jag kommit helt och hållet överens med? Må vara rasslig och ihålig men den sitter perfekt på mig
@Ahla77 har säkertNågon som sitter på ett extra insert eller två? Svart eller pepsi helst!
Funkar det med gul/svart bezel?
Instämmer! Har hållit på o bytt natoband, gummiband hit o dit men ändå är det länken som åker på tillslut
Ett av de finaste skxFunkar det med gul/svart bezel?
Det blev som InvictaAldrig moddat en klocka, så beställde alla delar löst för att bygga en. Enklare än vad jag trott. Dock blir de en coin edge bezel istället. vette sjutton om det är något jag kommer använda dock
Originalglaset på dessa är alltid platt så det välvda (kallas dome eller double dome beroende på om den är välvd bara på utsidan eller båda sidorna) är ett icke original. Antagligen är det välvda i safirglas.Har en liten fråga gällande SKX009
Jag har två stycken, varav den ena har lite välvt glas, medans den andra har helt "platt" glas. Finns kanske något ord för detta, lär mig gärna
Frågan är nu, är detta vanligt att Seiko ändrar lite även i samma modellserie?
Förövrigt ska en av klockorna bort om det är någon som är intresserad! Skicka PM för mer info