Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderade just på samma sak.
Min 007a, får lämna samlingen snart till förmån för något annat kul.
Nä, creationwatches blir tokdyrt numera. Jag skulle nog säga att ditt bästa alternativ är att köpa en fräsch beggad här på KS.Var får man tag i en Skx009 till bäst pris numera?
Cdon hade tidigare till 2400kr men verkar slut?
Har beställt ifrån creationwatches nån gång tidigare men med dagens kurs lönar det knappast sig efter moms och tull..
Var får man tag i en Skx009 till bäst pris numera?
Har beställt ifrån creationwatches nån gång tidigare men med dagens kurs lönar det knappast sig efter moms och tull..
Supporta din lokala/ inhemska uris vetja.Var får man tag i en Skx009 till bäst pris numera?
Tack för tipset, har mailat och frågatKolla klockmagasinet.se. Man får oftast 20% genom att maila dem (när du trycker på ”fråga efter rabatt”).
https://www.klockmagasinet.se/seiko-skx009k2-divers-automatic
Har ingen klockmaster i närheten och skx finns inte på deras hemsida..
Supporta din lokala/ inhemska uris vetja.
Äsch! Det där måste ju Svante i Globen kunna lösa. Maila!Tack för tipset, har mailat och frågat
Har ingen klockmaster i närheten och skx finns inte på deras hemsida..
Men tack för tipset
25% moms + DHLS tullhanteringsavgift.Hur mycket extra blir det för en beställning från Creation watches? Nu när de har 60% på en del klockor så ligger de ju väldigt bra i pris jämfört med butikerna här hemma.
Är det den du kört i en ”åldringsmaskin” ?Var ett tag sen den här fick komma ut och leka.
Nej, de delarna har jag inte fått tillbaka än, de är fortfarande under behandling. Det lär dock bli den här klockan som ska moddas.Är det den du kört i en ”åldringsmaskin” ?
Ser ju ut att ha klarat det lite väl bra isåfall
Ångrar lite att jag sålde min 009...
Okej! Blir kul att se resultatet sen Hur länge ska den ligga? Tittade till tråden häromdagen och den såg typ ny ut fortfarande?Nej, de delarna har jag inte fått tillbaka än, de är fortfarande under behandling. Det lär dock bli den här klockan som ska moddas.
Åh, en Islander, den första jag sett i Sverige. Coolt. Köpte du direkt från Marc, och i så fall blev det svettigt med frakt, moms, tull osv?Bra size på på 013
Jag köpte den här på forumet.Åh, en Islander, den första jag sett i Sverige. Coolt. Köpte du direkt från Marc, och i så fall blev det svettigt med frakt, moms, tull osv?