• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Jag köpte den här på forumet.
Oanvänd med plasten på. Gillar den skarpt.
Riktigt kvalitetslyft jmf med standard skx
Coolt, bara att gratulera! Ja, den har ju de förbättringar man hade hoppas att Seiko skulle göra på SKX-modellerna. Istället släppte de en sämre variant (förutom urverket då) och höjde priset.. Har varit lite sugen på en Islander, men moms och tull avskräcker ju alltid när man handlar från USA eller Asien.

Senast ändrad:
Påskdag med SKX007
DSC_7723.jpg

Skjuter lite från höften här men är det någon som sitter på en skx031 och vill skiljas från den för vettig slant?
Har byggt upp ett onormalt ha begär!

Nöjd med gummit? Hur långt tid tog leveransen?
Jag är riktigt nöjd med det. Gummit är inte super flexibelt uppe vid bandhornen men på armen sitter det bra och bekvämt på mig. Jag beställde den samt ett 20mm tropic som tog ca 1½ vecka att få hem. Internationell post i dessa tider är ju lite slött, lägg till ett par dagar hos tullen innan de släppte den så tycker jag att det var rimligt.
Kan även starkt rekommendera deras tropic som är fantastiska i mitt tycke!

Beställde från deras UK shop: https://www.uncleseiko.co.uk/

Ursäkta..men jag håller på att sätta mig in i Seiko klockorna och framför allt SKX.
Vad heter denna som har svart och rött..är det en moddad? Har en Orient Mako II Pepsi nu som jag gillar men sneglar på en Seiko dykare med svart/blått eller som denna svart/röd krona och svart tavla.
Detta är SKX009 i originalutförande.

Tillbaka
Topp