Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt kul band!Var finns de där bandet?
Hade vart ännu roligare med svensk åf!
Hade vart ännu roligare med svensk åf!
Är Svensk, baserad i GötetHade vart ännu roligare med svensk åf!
Ja jäklarns så bra!
Så jävla bra faktisk..
Och förmodligen blir det lika kostsamt som häftigt!!
Tagit för givet att det var en utländsk sida då den är på engelska och euro som valuta..
Kanske går att göra andra inställningar om man ser sig omkring lite?
Jo jag såg det!Vet ej men har för mig att priserna är angivna exklusive moms hursomhelst...
Kom en SKX007J från Creation Watches igår. Nu har de börjat skicka klockorna i påsar och bifogar en box som byggsats
Vad får man betala för en ny SKX007?
- Snygga visare, passar bra med tavlan!SKX007? Andra visare och ett grymt skönt Zulu band. Synd att den behöver mycket kärlek gå den inte går så bra längre.
Jag har haft sex olika skx-varianter och mönstret har i stort sett varit detsamma - köp, modda, sälj, köp en till, modda, sälj osv. Klart man umgåtts med tanken på en till som skulle behållas i originaltrim men problemet är att det skulle börja klia i fingrarna igen...Helt ny SKX007J med helt ny original jubileelänk. Klockan håller tiden bra, behövde bara smörja kronhalsen lite för mjukare gång (sonen bygger moddar så han håller mina SKX i topptrim).
Skall behålla den här i originalutförande.
- Priserna på SKX åker upp och ner hos CW. Ett tag var t.o.m. K-versionerna dyrare än J. Gissar att prisförändringarna kan ha med valuta och tillgång att göra.