• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Hejsan! Sökt febrilt efter en SKX013 med jubilee och har nu hittat en 013, tyvärr med gummistrap, undrar om någon av er kan ge råd om varifrån jag ska söka för att hitta bäst passande jubilee?
Tacksam för svar, Johannes
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Ja jäklarns så bra!
Så jävla bra faktisk..
Och förmodligen blir det lika kostsamt som häftigt!!
Tagit för givet att det var en utländsk sida då den är på engelska och euro som valuta..
Kanske går att göra andra inställningar om man ser sig omkring lite?
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Ja jäklarns så bra!
Så jävla bra faktisk..
Och förmodligen blir det lika kostsamt som häftigt!!
Tagit för givet att det var en utländsk sida då den är på engelska och euro som valuta..
Kanske går att göra andra inställningar om man ser sig omkring lite?

Vet ej men har för mig att priserna är angivna exklusive moms hursomhelst...
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Vet ej men har för mig att priserna är angivna exklusive moms hursomhelst...
Jo jag såg det!
Och ska jag vara helt ärlig så fanns det inte såå väldans mycket att hänga i julgranen..
Är i första hand gummi i trevlig färg (till Skx007) eller någon schysst stållänk (till Turtle och Monster) jag skulle vilja ha!
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Från någon dag sedan :)
118519925_694189314781197_8491883141143744089_n.jpg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Helt ny SKX007J med helt ny original jubileelänk. Klockan håller tiden bra, behövde bara smörja kronhalsen lite för mjukare gång (sonen bygger moddar så han håller mina SKX i topptrim).
Skall behålla den här i originalutförande.
050104D6-DC64-4B23-BC20-8165234E4B96.jpeg
Jag har haft sex olika skx-varianter och mönstret har i stort sett varit detsamma - köp, modda, sälj, köp en till, modda, sälj osv. Klart man umgåtts med tanken på en till som skulle behållas i originaltrim men problemet är att det skulle börja klia i fingrarna igen... :cool:
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
What? Jag betalade 3200 kr + moms och tull på 900 kr ca. När köpte du din klocka? köpte min i måndags på creationwatch. Köpte för några år sedan för tusingen mindre.
30763290-87C5-42AC-BC83-DEDF5F118B36.jpeg
- Priserna på SKX åker upp och ner hos CW. Ett tag var t.o.m. K-versionerna dyrare än J. Gissar att prisförändringarna kan ha med valuta och tillgång att göra.
Jag beställde min för ca en månad sedan och den kom förra veckan. Nu skriver de ner värdet på klockan också, därför blir moms o tull lägre.

Idag (12/9) är kursen på en 007J lite högre, 3066 kr :)
Men 2673 kr för en 009J1 idag!
 
Senast ändrad:
Topp