Tack. Obris Morgan. Kolla här!Passade riktigt bra med det där gummit! Vad är det för gummi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Obris Morgan. Kolla här!Passade riktigt bra med det där gummit! Vad är det för gummi?
009:an på president-länk och lite repigt coke-insert.
Är det din som nyss kom ut på blocket?
Haha ja faktiskt. Satte priset högre på blocket. Kommer lägga ut den för 2k här på KS. Tyvärr har jag inte 20 inlägg ännu..
Hehe. Tänkte sälja min 007:a med presidentlänk och orginallänk samt aftermarket insert samt orginal. Du kan gärna skriva när du fått din såld och för hur mycket så vi inte konkurrerar om köpare
Edit: hittade ditt på sidan 33 i tråden. Snyggt!
Någon som har slopat Bezel på sin 007/009? Jag vill ha en dykare till sommaren för en billig peng, och SKX-en fits the bill, men jag gillar inte orginalbezelen Annars får det bli en Orient Ray eller dylikt..
Jadå, men de har endast 10 atm tryckskyd, duger det i längden om man badar mycket?har du kolla på skx031/033?
(saxat från webben)
Jadå, men de har endast 10 atm tryckskyd, duger det i längden om man badar mycket?
Jag tycker skx031 är skitsnygg. Synd att den inte går att hitta någonstans.
Finns väl att köpa på uret bland annat?
har du kolla på skx031/033?
(saxat från webben)
har du kolla på skx031/033?
(saxat från webben)
Söker visserligen från mobilen men jag kan inte hitta den. Den är väl utgången sedan länge?
Dagens seiko
Vad är det som går och går utan att komma under manschetten?