• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

0523.jpg


Vart köpte du där gummit?
 
Haha ja faktiskt. Satte priset högre på blocket. Kommer lägga ut den för 2k här på KS. Tyvärr har jag inte 20 inlägg ännu..

Hehe. Tänkte sälja min 007:a med presidentlänk och orginallänk samt aftermarket insert samt orginal. Du kan gärna skriva när du fått din såld och för hur mycket så vi inte konkurrerar om köpare ;)
 
Hehe. Tänkte sälja min 007:a med presidentlänk och orginallänk samt aftermarket insert samt orginal. Du kan gärna skriva när du fått din såld och för hur mycket så vi inte konkurrerar om köpare ;)

Bra tänkt :) Återkommer med resultat om/när jag fått den sålt. Vilket insert kör du?
 
Edit: hittade ditt på sidan 33 i tråden. Snyggt!

Tack :) ditt med. Men har tröttnat lite på 007:an för tillfället. Och jag försöker hålla mig till en finklocka på länk en på läder. Samt en beater aktig som jag inte är lika rädd om på länk samt en på läder.

Då jag hittat en ny länk beater som jag ska köpa får 007:an lämna :)
 
Då var det äntligen dags! Har spanat i denna tråden otroligt många gånger och varit såå när att klippa en Skx varje gång. Av någon anledning har det aldrig blivit av (vilket är konstigt med tanke på att kombinationen pris, och hur lätt den verkar vara att sälja vidare är helt otrolig)
Men med min Tudor sub på service, och med en stadig beater på 42mm i pvd inköpt kändes det ändå som något saknades. Dessutom har jag fått smak för att bära dyrare ("subbiga" dykare om man kan säga så hahah) på jubilee. Alltså en lagom stor (max 40mm, gärna med lite färg och med rassel/jubilee) att bära "mellan" min DJ och min vara-ute-på-havet-beater var vad jag behövde. Hittade denna godbiten på K&S och det känns kanon!

SKX033 på Seiko jubilee.
image.jpg


image.jpg


Är övertygad om att den kommer kunna fylla det temporära tomrummet efter min Tudor på ett förtjänstfullt sätt!
 
Är helnöjd med bandet. Standardnato fast med zulu-ringar. Klockan sitter lite väl högt på handleden men det fungerar.

Köpte det av Jonas.76 här på forumet.
 
Tillbaka
Topp