• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

image.jpg


Nya 009:an o direkt utbytt till nytt nato! ;)
 
Nu var jag också tvungen att beställa... Får bli nya bilder om 2veckor. :)

Har jag rätt till provision på dessa försäljningar? Mig veterligen har jag nu bidragit till tre köp på mindre än ett halvt dygn. :D

Kan även meddela att från beställning var paketet framme på fyra arbetsdagar. Bra jobbat från Hong Kong (via UK så man slipper tull och moms antar jag).
 
Kan bekräfta att det går fort, beställde på en torsdagsmorgon och hade länken på måndagen efter. :)
 
Alltså är denna länken bättre eller en bra alternativ bara till original Oystern som kommer på klockan?

Köpte min SKX på gummi då jag hittade ett bra pris och då jag hört att oysterlänken som levereras med klockan var av dålig kvalitet. Bland annat tror jag att ändlänkarna på originalet inte är solida men andra kan säkert ge bättre insikter och åsikter om originallänken.
 
Hade lite problem första gången men byter nu från nato till länk på kanske 1,5-2 minuter och tycker det känns lätt. Kan dock inte säga om det är svårare eller lättare än andra alternativ då detta är min första klocka på länk.
Ok då ska det nog lösa sig varefter, att få av org länken gick lätt men jäklar så bökigt att få på nya..känns nästan för stor!
 
Tillbaka
Topp