• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Zalath

Panerai
Båda, aldrig pillat med det så polaren som jobbar hos klockmaster skulle lösa det. Vi bor tyvärr på olika orter nuförtiden och det är tentaperiod så det får vänta en vecka. :)

Beställde nåt set med allt som sks behövas för 60 spänn på ebay. Osäker på om verktyget funkar med fatbars men det visar sig :D
Ah, lycka till! Skruvarna är busenkla. Tjockis-stiften krävde lite vilja, fast det var iofs mest för att få ut de gamla jag hade använt till nato-straps.. :D
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Är det möjligtvis någon som sitter med en SKX013 och skulle kunna bjussa på ett par bilder?
Suttit och spanat på denna ett bra tag nämligen men kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra. Google-bilder har inte övertygat mig helt direkt..
 

Toftich

Rolex
2-Faktor
PicsArt_01-10-05.14.51.jpg
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Snyggt, tack! :) Hur sitter det? Är det skönt? Man kanske ska ta och slå till...

Edit: Är det svart eller grått? På första bilden (förra sidan) ser det svart ut men här ser det mer grått ut?
Det är mer grått, de sista bilderna jag la upp stämmer mest överens med verkligheten.
Jag tycker det sitter riktigt bra, mjukt och skönt, sen luktar det vanilj också!
 
Topp