• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Är det en länk som i det här faller klickar du på alternativet "Bildlänk" och klistrar in adressen i rutan som sen dyker upp.

Bild.png
 
Kom från creationwatches idag. Skickades i fredags(!).
Blev ett snabbt armbandsbyte på lunchen då jag inte riktigt ville ha camo-natot jag köpte den med. Men väntar spänt på super oyster.

Vilken härlig klocka ändå! Mindre än jag väntat mig, vilket bara är positivt.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    92.7 KB · Visningar: 97
Kan du säga något om det. Tycker den ser himla läcker ut. Är du nöjd? Skillnad mellan vanliga jubilee och super?
För mig var det en no brainer att byta ut mot originalet. Utseendemässigt är de identiska, men... Strapcodes länk väger mer eftersom alla länkbitar inklusive ändlänkar och låset är solida. Sen gillade jag att det är skruvade länkar också. Grym kvalité helt enkelt.
 
För mig var det en no brainer att byta ut mot originalet. Utseendemässigt är de identiska, men... Strapcodes länk väger mer eftersom alla länkbitar inklusive ändlänkar och låset är solida. Sen gillade jag att det är skruvade länkar också. Grym kvalité helt enkelt.

Är Strapcodes jubilee länk tjockare/bulkigare än originalet?
 
Tillbaka
Topp