Greven
Guld
Blev riktigt bra! Gillart!
Haha glömde insert i klorbadet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra! Gillart!
Tack, förstår inte varför jag väntat så här länge att blekaBlev riktigt bra! Gillart!
Vad är det för band? Eller vad har du gjort med det? Såg ju snuskigt skönt ut!!
Ett vanligt nato som jag slitit ner ordentligt och sedan vaxat Skönt som fan !Vad är det för band? Eller vad har du gjort med det? Såg ju snuskigt skönt ut!!
Förstår det, niceEtt vanligt nato som jag slitit ner ordentligt och sedan vaxat Skönt som fan !
Fast det blev ju snyggt..!
Ja men blev lite mer blekt än tänkt från början hahaFast det blev ju snyggt..!
Vaxat med....?Ett vanligt nato som jag slitit ner ordentligt och sedan vaxat Skönt som fan !
Haha jag tog vad jag hade i lådanVaxat med....?
Ok...Haha jag tog vad jag hade i lådan
Tog ett ljust kiwi skovax och smorde in bandet ordentligt sen tog jag bort rester med handsprit efter att det satt sig över natten
Läckra bilder!SKX 173 som tar sig ett bad
Påbörjade lite modifiering utav min SKX. Pepsi insert och näst på tur är dome glas och coin edge bezel när jag hittat rätt delar
Köpte det av en kille på Tradera så vet inte riktigt vart han köper in ifrånSnyggt! Har en exakt ett sådant insert på ingång, kommer förmodligen i veckan. Är insertet från dagaz?
Jävligt snygg mod !Slängde på en Murphy coin edge och nytt insert, man har lite mer att önska av färgen på bezel men annars nöjd
Med strapcode Endmill.
Jag hade också svårt att välja, men bestämde mig för endmill då jag tycker det ger en lite råare lookJag ångrar mig lite att jag inte körde på ett endmill istället för Oyster. Ser grymt ut!