• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Med strapcode Endmill.
image.jpeg
Jäklar vad snygg!
 
Till er andra som också köpt super oyster från strapcode. Jag upplever nu efter några månaders dagligt användande att "säkerhetslåset" på länken är lite väl löst och går upp vid vissa rörelser handleden utsätts för.

Är jag ensam om detta eller någon annan som upplever samma sak?

Funderar på hur jag kan göra för att spännet ska återfå någon form av tröghet så det sitter fast ordentligt.
I övrigt sjukt nöjd med länken!
 
Till er andra som också köpt super oyster från strapcode. Jag upplever nu efter några månaders dagligt användande att "säkerhetslåset" på länken är lite väl löst och går upp vid vissa rörelser handleden utsätts för.

Är jag ensam om detta eller någon annan som upplever samma sak?

Funderar på hur jag kan göra för att spännet ska återfå någon form av tröghet så det sitter fast ordentligt.
I övrigt sjukt nöjd med länken!
Jag har precis samma problem! Sjukt jobbigt!
 

Klave

Omega
Väldigt intresserad av SKX009 spelar ingen roll om det är K versionen. Någon som har tips på vart jag borde leta för att hitta en till rimligt pris? Helst inom Europa.
Tacksam för svar!
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Här kommer ett gäng bilder på hur min 007a sett ut under fyra år-ish. De band som fått mest tid är nog det bruna lädernatot (singularstraps) och super oyster (strapcode). Efter att ha gått igenom alla bilder blir man helt klart sugen på en endmill och jubilee...

skx001.jpg
skx002.jpg
skx003.jpg
skx004.jpg
skx005.jpg
skx006.jpg
 

MrNorrgard

Omega
2-Faktor
Här kommer ett gäng bilder på hur min 007a sett ut under fyra år-ish. De band som fått mest tid är nog det bruna lädernatot (singularstraps) och super oyster (strapcode). Efter att ha gått igenom alla bilder blir man helt klart sugen på en endmill och jubilee...

skx001.jpg
skx002.jpg
skx003.jpg
skx004.jpg
skx005.jpg
skx006.jpg
SKXen på Mesh är ju bara så underbart!
Snygga bilder och välkommen till KS!
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Här kommer ett gäng bilder på hur min 007a sett ut under fyra år-ish. De band som fått mest tid är nog det bruna lädernatot (singularstraps) och super oyster (strapcode). Efter att ha gått igenom alla bilder blir man helt klart sugen på en endmill och jubilee...

skx001.jpg
skx002.jpg
skx003.jpg
skx004.jpg
skx005.jpg
skx006.jpg
En hink hjortron och en SKX007 på samma bild, vilken idyll!
 

olofpalme

Omega
Just beställt en coin edge bezel, nu fattas bara en 007/009 att montera den på. Om det är någon som sitter på en extra SKX så är det bara hojta till. Kan utlova många bilder i solnedgång och motljus mot hostlöv här i tråden när jag har mitt ex. ;)
 
Topp