Jäklar vad snygg!Med strapcode Endmill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad snygg!Med strapcode Endmill.
Hmm ser ut att vara andra endlinks än de jag har. Man kanske behöver köpa ett till och jämföra..Med strapcode Endmill.
Jag har precis samma problem! Sjukt jobbigt!Till er andra som också köpt super oyster från strapcode. Jag upplever nu efter några månaders dagligt användande att "säkerhetslåset" på länken är lite väl löst och går upp vid vissa rörelser handleden utsätts för.
Är jag ensam om detta eller någon annan som upplever samma sak?
Funderar på hur jag kan göra för att spännet ska återfå någon form av tröghet så det sitter fast ordentligt.
I övrigt sjukt nöjd med länken!
Skönt att det inte bara är jag. Har du funderat på någon lösning för problemet?Jag har precis samma problem! Sjukt jobbigt!
Jag funderar på att antingen borra upp hålen eller ta bort säkerhetslåset helt..Skönt att det inte bara är jag. Har du funderat på någon lösning för problemet?
Jäklar va schysst.länken ser grym ut och bezel och insert e riktigt bra!!Ny länk från yobokies! Ganska snyggt
Nä det blev grymt !Vet inte om det blir för mycket med pepsi insertet, vad säger panelen?
jävligt snygg !Ny länk från yobokies! Ganska snyggt
Vet inte om det blir för mycket med pepsi insertet, vad säger panelen?
Jag gillart!
Måste säga att länken inte riktigt lever upp till mina förväntningar då ändlänkarna knappt passade och byglen till låset lossnade och skramlar lite, kostade ändå 95 USD men snygg va denJäklar va schysst.länken ser grym ut och bezel och insert e riktigt bra!!
Vet inte om det blir för mycket med pepsi insertet, vad säger panelen?
Snyggt
Vart kommer insert ifrån?Vet inte om det blir för mycket med pepsi insertet, vad säger panelen?
Fan va trist aldrig kul när det inte lever upp till förväntningarna.men som sagt snyggt blev det.Måste säga att länken inte riktigt lever upp till mina förväntningar då ändlänkarna knappt passade och byglen till låset lossnade och skramlar lite, kostade ändå 95 USD men snygg va den
Uret.se har rea på den nuVäldigt intresserad av SKX009 spelar ingen roll om det är K versionen. Någon som har tips på vart jag borde leta för att hitta en till rimligt pris? Helst inom Europa.
Tacksam för svar!
Vart kommer insert ifrån?
Konstig rea de har, den låg på 1700 i 10 timmar sen när jag skulle beställa den så låg den plötsligt på 2200.Uret.se har rea på den nu
Kollat här?Väldigt intresserad av SKX009 spelar ingen roll om det är K versionen. Någon som har tips på vart jag borde leta för att hitta en till rimligt pris? Helst inom Europa.
Tacksam för svar!
SKXen på Mesh är ju bara så underbart!Här kommer ett gäng bilder på hur min 007a sett ut under fyra år-ish. De band som fått mest tid är nog det bruna lädernatot (singularstraps) och super oyster (strapcode). Efter att ha gått igenom alla bilder blir man helt klart sugen på en endmill och jubilee...
En hink hjortron och en SKX007 på samma bild, vilken idyll!Här kommer ett gäng bilder på hur min 007a sett ut under fyra år-ish. De band som fått mest tid är nog det bruna lädernatot (singularstraps) och super oyster (strapcode). Efter att ha gått igenom alla bilder blir man helt klart sugen på en endmill och jubilee...