Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skittråd! Nu blev jag ju TVUNGEN att beställa en skx007!
Snyggt! Med lumeplupp hade det varit ännu lite snyggareKlocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan
Edit: glömde bilden!
Kära SKX-nerdz!
En smakrådsfråga. Vad tror ni om byte av bezelinsert från det som sitter på nu (som
jag inte riktigt kan bestämma mig om)
Till detta keramiska från DLW, som går på 38 USD. Bär gärna denna 007a på detta fantastiska z22 gummi. Det keramiska "blingiga" kanske skär sig med det sportiga gummit!? Vad säger ni?
Ps. Bilden på bezelinsert oblygt stulen från deras webb!
Är det de sittande insertet som du tycker funkar bra eller är det det keramiska du vänder dig mot?En röst från mig på det som sitter på nu
Är det de sittande insertet som du tycker funkar bra eller är det det keramiska du vänder dig mot?
Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Har dock inte fått mitt nato ännu, befarar att posten slarvat bort det, då det enligt @Singular skickades i onsdags förra veckan
Riktigt snyggt! Var hittade du insertet någonstans?
Är riktigt sugen på en 173!Fixade till en 173:a oxå
Vad är det för färg på nato bandet eller vart införskaffades det? Ser ut som koboltblå?
Snyggt! Aldrig riktigt gillat dom kvadratiska 5-minutersintervallen, men den inserten gör susen på 173:an.
Bra där.Ursäkta om jag är petig men det ser ut att vara den ovanligare SKX399. Annan sekundvisare och index kl 12 skiljer lite.
Ursäkta om jag är petig men det ser ut att vara den ovanligare SKX399. Annan sekundvisare och index kl 12 skiljer lite.
Riktigt snyggt med det matta!Klocka och insert kom idag! Det blev ett jävla pillande med skalpell och mattejp, men till slut kom den på! Blev rätt nöjd med den lite mattare looken som jag tycker gör att den ser lite mer ut som en tålig beater.
Snygg bild! Men vad händer med sekundvisaren?
Inte dagsfärsk bild men va gör det
Lång slutartid när bilden togsSnygg bild! Men vad händer med sekundvisaren?