almeyero
Silver
Det är klart att du gillar det!Har också satt min Skx på ett mesh! Har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är klart att du gillar det!Har också satt min Skx på ett mesh! Har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte.
I like it! Var hittar jag ett sånt Nato?Den här damp ner i brevlådan idag.
Och med nytt nato som kom förra veckan.
Det passar säkert alldeles utmärkt på pepsi också, jag hade även tänkt testa det på min Padi. Jag köpte det via Amazon men det går att köpa direkt från Strapcode också. Lion Dance Monogram heter modellen.I like it! Var hittar jag ett sånt Nato?
Skulle passa utmärkt även på en pepsi.
Fixade nytt band och vridning också:
jag gillar det, men kanske lite för mycket svart?
Lumepip och nya visare behöver du nu. *griller i huvet.hehe*
Jävlar vilken nice kombo det där var! Måste ha det där insertet!
Testar grått nato - tycker att det funkar bättre än svart. Tycker dock att klockjäveln känns så hög, gillar inte riktigt profilen..
Det är en av anledningarna till att jag i regel klipper mina natoband. Blir ju inte riktigt samma sak men gillar det mer.
Testar grått nato - tycker att det funkar bättre än svart. Tycker dock att klockjäveln känns så hög, gillar inte riktigt profilen..
OT: Hur klipper du bandet då? Är sugen på att köra nato på SKX:en, men vill heller inte att den bygger högt.Det är en av anledningarna till att jag i regel klipper mina natoband. Blir ju inte riktigt samma sak men gillar det mer.
Var fick du tag i vridringen? Verkligen industri känsla på den, snygg!Haha det låter för jobbigt.. Men kanske försöker mig på sen när jag tröttnat på utseendet igen!
Inte mina bilder. Och finns säkert någon bra guide. Kan annars göra en egen senare om det är svårt att förstå denna.OT: Hur klipper du bandet då? Är sugen på att köra nato på SKX:en, men vill heller inte att den bygger högt.
OT: Hur klipper du bandet då? Är sugen på att köra nato på SKX:en, men vill heller inte att den bygger högt.
Den finns ju flera varianter på hur man kan klippa sitt NATO. Jag gillar hur ett NATO sitter med en metalldel (vad de nu kallas?) kl 6 och två delar kl 12. Därför klipper jag mina så här (och i det här fallet har jag sytt fast metalldelen kl 6., men det funkar att ha den lös också)Inte mina bilder. Och finns säkert någon bra guide. Kan annars göra en egen senare om det är svårt att förstå denna.
Vanligt nato.
Klipp av den nedre remsan.
Ta bort den första stål- vad fan kallar man den?
Nästa steg är klippa ner natot till den andra stål-grejen. Bränna lite så det ser snyggt ut. Sen även klippa ner natot på andra sidan. Här däremot finns det väldigt många youtube-klipp på hur man gör. Se till exempel denna:
På det här sättet får du bara en remsa som ligger under klockan istället för två. Men som sagt, blir ju inte samma sak som ett vanligt nato.
Snyggt! Denna måste jag testa någon gång.Den finns ju flera varianter på hur man kan klippa sitt NATO. Jag gillar hur ett NATO sitter med en metalldel (vad de nu kallas?) kl 6 och två delar kl 12. Därför klipper jag mina så här (och i det här fallet har jag sytt fast metalldelen kl 6., men det funkar att ha den lös också)
Var fick du tag i vridringen? Verkligen industri känsla på den, snygg!
Tack! Den är från crytaltimes.net