• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

falten

Cartier
IMG_20190921_135258_040.jpg
 

jurassicjay

Cartier
Stod inte ut med originalgummit, både fult och obekvämt. Tips på snygga passande band om man inte vill köra länk?

348086FF-5292-418F-94C6-7197F17A08EA.jpeg
Jag är ju lagd åt det hållet att om det är en dykare bör den vara på stål eller gummi, om den inte är supervintage dvs. Länk! Originallänken till skx finns det ju mycket att orda om, men faktum är att den är ju mer bekväm än nästan alla andra länkar (förutom vissa av de riktigt dyra, typ rolex men den länken kostar ju å andra sidan typ 3-4 ggr så mycket som en hel skx på länk.. ) jag testat. Länk!!
 

Jege

Omega
Jag är ju lagd åt det hållet att om det är en dykare bör den vara på stål eller gummi, om den inte är supervintage dvs. Länk! Originallänken till skx finns det ju mycket att orda om, men faktum är att den är ju mer bekväm än nästan alla andra länkar (förutom vissa av de riktigt dyra, typ rolex men den länken kostar ju å andra sidan typ 3-4 ggr så mycket som en hel skx på länk.. ) jag testat. Länk!!
Jo länk är ju alltid länk, ger ju klart bästa känslan när man bär klockan. Däremot smidigt med gummi om man behöver justera storleken lite snabbt under sommaren pga temperaturen. Kikat lite på Oysterlänkarna på Strapcode som verkar vara populära till just SKX.
 
Topp