på sitt bästa efter service låg den på ungefär +15 spd så du har haft bra tur!Känns som ett lotteri med dom där verken.
Har nog haft tur då min har legat runt + 3 sek per dygn.
Heads up för den som blir sugen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
på sitt bästa efter service låg den på ungefär +15 spd så du har haft bra tur!Känns som ett lotteri med dom där verken.
Gillar den vita otroligt mycket. Men stör mig tillräckligt på den för att inte köpa en. Lysmassan i index är ljusgrön medan lysmassan i visarna är beige.Känns som ett lotteri med dom där verken.
Illusionen om Keepers har jag icke längre men lever på hoppet om att det en dag ska bli sant även för migTrodde det var en keeper för dig! Det trodde jag för mig med.. du kommer ligga vaken ibland och tänka på den. Fan blir nog en till nån dag i framtiden fast då nån annan färg.
Känns som en oerhört lyckad serie överlag.Gillar den vita otroligt mycket. Men stör mig tillräckligt på den för att inte köpa en. Lysmassan i index är ljusgrön medan lysmassan i visarna är beige.
https://www.watchgecko.com/products/simple-handmade-italian-leather-watch-strap-chocolate-brownTips på vart man kan köpa läderband till spb143 likt det på bilden. Gärna med kvalitet och kanske något ”tjockare” läder som bär upp tyngden av klockan och finns det plats för Seiko fat bars så det ett plus.
Kolla in Colareb, de har mycket fint.Tips på vart man kan köpa läderband till spb143 likt det på bilden. Gärna med kvalitet och kanske något ”tjockare” läder som bär upp tyngden av klockan och finns det plats för Seiko fat bars så det ett plus.
Ja det är betydligt större.Yikes! Är det större lås än originallänken eller?
Känns som mm300-låset är en bättre lösning. Jag har det på SPB143 och tycker det är utmärkt.Ja det är betydligt större.
Ja det ser väldigt mkt smidigare ut än orginallåset.Känns som mm300-låset är en bättre lösning. Jag har det på SPB143 och tycker det är utmärkt.
Såg härom veckan att klockmäster Fältöversten de hade den och några av de andra svarta på ordentlig rea. Tycker absolut att de är snygga!Har sett att bilder på spb253 efterfrågats men kunde inte se att några dök upp?
Ingen som har bild eller annan erfarenhet alt killgissning på varför den känns relativt sval?
Själv tycker jag den är grym!
Jag har haft och sålt både BB58 och SPB143. Av dem har jag återköpt SPB143, saknade den mer. Har 17.5 handled ca och den fluktuerar en del under dagen. Tudors länk satt inte skönt på just mig. Seikon känns något mer rejäl men visuellt var upplevelsen på armen i stort lika.Hur bärs de här på handleden?
Är av och till sugen på en men har satt en övre gräns på 39 mm och lug to lug på 47, som min Tudor BB58.
Tack!Jag har haft och sålt både BB58 och SPB143. Av dem har jag återköpt SPB143, saknade den mer. Har 17.5 handled ca och den fluktuerar en del under dagen. Tudors länk satt inte skönt på just mig. Seikon känns något mer rejäl men visuellt var upplevelsen på armen i stort lika.
Ja det får vi hoppas! Jag har satt på ett annat lås enligt bild ovan. Den är tyngre än Tudorn såklart men jag gillar det själv.Tack!
Känns som den kommer sitta bra på handleden
Det här med färg är inte helt enkelt. Men jag upplever ingen alls brun. Bara grå!Hur skulle ni säga att färgen på 143:an är? Är den i princip alltid grå, eller får den bruna färgen i vissa ljus? Är lite kluven då det grå ser skitsnyggt ut men oklar på hur mkt brunt det blir
Mvh Färgsnobben
Hej färgsnobben! Om det inte är fel på mitt färgseende tycker jag alltid att den går i nyanser av grå, brunt upplever jag tyvärr inte.Hur skulle ni säga att färgen på 143:an är? Är den i princip alltid grå, eller får den bruna färgen i vissa ljus? Är lite kluven då det grå ser skitsnyggt ut men oklar på hur mkt brunt det blir
Mvh Färgsnobben
Ser definitivt vad du menar i bilden. Det är dock inget som stämmer överens med verkligheten. 50 shades of grey!Hehe tack för svar!
Jag stötte nämligen på den här bilden där den ser lite annorlunda ut än de flesta andra jag sett
Är väldigt kluven mellan den gråa 143an versus den blågråa 149an!