Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag började undra när jag såg bilden jag länkade, där den plötsligt lite brun/grå utMenar inget illa, men är du färgblind @brulle?
Slog mig nu att det kanske är så att tagit fel och denna bilden är på 145an egentligen, eller har de lekt med Photoshop.Hehe tack för svar!
Jag stötte nämligen på den här bilden där den ser lite annorlunda ut än de flesta andra jag sett
Är väldigt kluven mellan den gråa 143an versus den blågråa 149an!
Håller med om att det är brunt i din bild. Ser ut som 145:ans tavla. Men ser inget av det i verkligheten om det hjälper?Jag började undra när jag såg bilden jag länkade, där den plötsligt lite brun/grå ut
Ahdå jag litar på er, grey it is! Ser riktigt bra ut, men är en sucker för blå så 149an har övertaget i nuläget, dock går den på ett par extra tusenlappar...Håller med om att det är brunt i din bild. Ser ut som 145:ans tavla. Men ser inget av det i verkligheten om det hjälper?
Jajjemen, dra ett pm om du ändrar dig!Ahdå jag litar på er, grey it is! Ser riktigt bra ut, men är en sucker för blå så 149an har övertaget i nuläget, dock går den på ett par extra tusenlappar...
Snyggt, vilket band?
143 i djungeln
Tack! Den är som gjord för gröna band. Tror att det kan vara watchwear men jag är osäker, hittade det i lådan…Snyggt, vilket band?
Det där gummit passar verkligen bra! Så rätt stil!239 hälsar godmorgon.
Jag tror också att det är en spb145 på bilden. En boutique edition med lite brunare tavla som släpptes när 14x serien kom.Hehe tack för svar!
Jag stötte nämligen på den här bilden där den ser lite annorlunda ut än de flesta andra jag sett
Är väldigt kluven mellan den gråa 143an versus den blågråa 149an!