Carbon_steel
Basic
Glad midsommar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker du om jubilee vs z199?Testar nyinkomna US jubilee till 143an, har z199 sedan tidigare och oem länken såklart
Har också en baltic aquascaphe som jag dock inte släppt just pga storleken, tycker egentligen den (storleken) är bättre - men spb143 är bättre på så många andra vis.Jag har en SPB143 och haft en Baltic Aquascaphe. Sålde Aquascaphen för den bara så likt ni. 143a och den hamnade allt mer sällan på handleden. Aquascaphen hade 39 i mm
Vad tycker du om jubilee vs z199?
Personligen föredrar jag nog jubilee så den är lite mer bling jämnfört med z199 som är med tool. Gillar claspen bättre på jubileet men z199 har betydligt fler microjusreringar så lättare att få till passformenVad tycker du om jubilee vs z199?
Watchwear.se har stift med 1.1 mm spets som är 2.0 mm tjocka jmf med Seikos 2.5 mm stiftTjo!
Original bandstift är ju onödigt tjocka kan jag tycka. Är ju omöjligt att mecka dit t ex ett vintage tropic om man blir sugen. Finns det några tunnare stift som passar lika bra som originalet?
BFU
Snyggt med läderarmband!Idag blev det favoriten igen