• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på Seiko SPB143 & Co

Lauda

Patek
2-Faktor
Sålde min BB58 och köpte tre stycken SPBor. Har två länkar över ifall någon är sugen på en länk.
6C5CD405-55AC-4CC3-9115-13BE65BA1EB4.jpeg

-KUNG👑
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Alltså… den där är ju otrolig. Otrolig! Det är nästan så man vill ha en sån också jämte 149:an. 🥰

Får bjussa på en halvgammal på min. Vidhåller att denna klocka är bland det bästa Seiko gjort, jag har ägt min i drygt ett år och kan inte tröttna på den.

ACC7DD50-DE4C-4864-BA03-1128380192F6.jpeg

-Tack, den är riktigt bra. Det är tredje gången som jag äger en klocka från SPB-familjen med den här boetten👌🏼

Min råkar vara till salu nu i fall du vill passa medan det är aktuellt 😁
 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Helt klart värd pengarna. Sen kanske man nu i efterhand ångrar att det inte blev en 149.

någon som har bra förslag på vart man kan köpa gummiband?
Originalgummi: Klockmäster Fältöversten tar hem ibland tror jag, eller importera från Seiyajapan.com som brukar ha en del. Annars Uncleseiko UK eller varför inte Watchgecko.
 
Topp