Sålde min BB58 och köpte tre stycken SPBor. Har två länkar över ifall någon är sugen på en länk.
-KUNG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålde min BB58 och köpte tre stycken SPBor. Har två länkar över ifall någon är sugen på en länk.
Fick idéen att lägga bezeln från den vita på 149an.
Kan konstatera att ljudet och känslan i vridningen är totalt olika på alla tre klockorna.Sålde min BB58 och köpte tre stycken SPBor. Har två länkar över ifall någon är sugen på en länk.
Det olivgröna Cordurabandet är från Watchgecko. Finns i andra färger också. Skönt men fransar lite. Ska se om det finns tid för lite flera bilder vid tillfälle.Kan du dela någon mer bild med det bandet och var har du köpt det?
Tackar!Det olivgröna Cordurabandet är från Watchgecko. Finns i andra färger också. Skönt men fransar lite. Ska se om det finns tid för lite flera bilder vid tillfälle.
Då var jag också med i klubben
Alltså… den där är ju otrolig. Otrolig! Det är nästan så man vill ha en sån också jämte 149:an.
Jäkligt dålig bild, men jäkligt bra duo!Alltså… den där är ju otrolig. Otrolig! Det är nästan så man vill ha en sån också jämte 149:an.
Får bjussa på en halvgammal på min. Vidhåller att denna klocka är bland det bästa Seiko gjort, jag har ägt min i drygt ett år och kan inte tröttna på den.
Alltså… den där är ju otrolig. Otrolig! Det är nästan så man vill ha en sån också jämte 149:an.
Får bjussa på en halvgammal på min. Vidhåller att denna klocka är bland det bästa Seiko gjort, jag har ägt min i drygt ett år och kan inte tröttna på den.
Vah! Flippning upphör, den boetten blir ju inte bättre-Tack, den är riktigt bra. Det är tredje gången som jag äger en klocka från SPB-familjen med den här boetten
Min råkar vara till salu nu i fall du vill passa medan det är aktuellt
Originalgummi: Klockmäster Fältöversten tar hem ibland tror jag, eller importera från Seiyajapan.com som brukar ha en del. Annars Uncleseiko UK eller varför inte Watchgecko.Helt klart värd pengarna. Sen kanske man nu i efterhand ångrar att det inte blev en 149.
någon som har bra förslag på vart man kan köpa gummiband?
Tack för tipsen, ska börja kika närmare på dom.Originalgummi: Klockmäster Fältöversten tar hem ibland tror jag, eller importera från Seiyajapan.com som brukar ha en del. Annars Uncleseiko UK eller varför inte Watchgecko.
Bund på en dykare känns väl inte klockrent.Ett hel oseriöst prov med bund. Lyfter onekligen fram uret en del... på bilden ser det ut att vara en 47 mm:s klocka. Rekommenderas nog inte?