Tänkte "rapportera" från mitt besök hos ColorGlo i Haninge förra veckan.
Jag har som sagt en 12 år gammal Bmw 325ci med halvskinns utrustning där sido- bolstrena var slitna. Normalt för en 12 år gammal bil men något måste man ju kunna göra med det därav besöket till ColorGlo. Ringde först och pratade med Robert på ColorGlo och blev ombedd att skicka bilder på skadorna varpå jag fick ett cirkapris på 3.200:- för både förarstolen och passagerarstolen. Tyckte det lät och så bokade in ett besök.
Så här såg förarstolen ut innan
Sliten och lite smutsig men inte katastrof (som jag såg en del stolar som stod hos dom...)
Jag gjorde även en klädseltvätt på bara framstolarna med en klädseltvättsmaskin och vart rätt förvånad när jag skulle tömma maskinen så här såg vattnet ut efter enbart framstolarna...
Nog om det. här är resultatet av ColorGlo´s jobb.
Den som tittar noga kan se att dekorsömmen på sista bilden är bortnött vilket ColorGlo inte kan göra något åt. Den är dock enbart estetisk men lite synd är det allt. Allt som allt är jag mycket nöjd med resultatet. Det ser mycket trevligare ut och helt klart värt priset. Det blev dessutom billigare än utlovat och det är alltid trevligt, 2.800:- istället för 3.200:-
Kan helt klart rekommendera CollorGlo om man har en skada som man vill fixa.