Sonax Torkdukar 25kr
https://www.autodude.se/produkt/torkhandduk_sonax_super_dry_towel/
https://www.autodude.se/produkt/torkhandduk_sonax_super_dry_towel/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju dem du ska ta - skillnaden blir enorm även om resultatet bara är 95%Oklart om jag vill ge mig på den dock, den står ute året om och han tvättar genom att doppa en vanlig skumsvamp i en hink med lite vatten![]()
Det är ju dem du ska ta - skillnaden blir enorm även om resultatet bara är 95%![]()
Jag har typ OCD blir jobbigt om det inte blir bra![]()
Ja torka rent insidan av fälgarna efter tvätt är ett måste. Damm som samlas där efter en tur stör mig också. Vi polering har jag skruvat bort lysen mm för att komma åt överallt.Dar ligger problemet for oss analpedanter.
Vi ser smutsen under trosklarna...bromsdamm pa insidan av falgen...
Ja torka rent insidan av fälgarna efter tvätt är ett måste. Damm som samlas där efter en tur stör mig också. Vi polering har jag skruvat bort lysen mm för att komma åt överallt.
Så där!
Hann tyvärr inte ta några före-bilder så det får bara bli efter bilder. De gjorde ett bra jobb iallafall. Tycker jag
Lite djupare repor är kvar på bakluckan från av/pålastning men det får man leva med. De kommer ju fram oavsett.
![]()
![]()
![]()
Ja jag tog en titt på den när jag gick in i butiken ocksåSer bra ut men mitt öga fastnade på DS:en i bakgrunden.![]()
Kör bara nån bug remover färdigblandad.Hade bara lite tid ikväll för att tvätta bilen så det blev en snabbvariant vilket resulterade i att jag inte fick bort alla flygfän i fronten.
Hur angriper ni flygfän effektivt?
Har du någon bug remover att rekommendera eller är det ungefär samma oavsett märke?Kör bara nån bug remover färdigblandad.
Alt blanda starkare avfettning
Har du någon bug remover att rekommendera eller är det ungefär samma oavsett märke?
Jag använder Labocosmetica Purifica som schampo och energo till envisa fläckar. Samma hos oss men har börjat åka till tvätthall var 4e ggn, det verka hjälpa.Vilka produkter ska jag ha till en blanksvart bil?
(Tänker enbart vid tvätt)
vi har galet mycket kalk i vattnet men jag vill så gärna tvätta hemma.
Tar gärna en ”need to have” lista![]()
Även meguirs NXT schampo har mjukmedel mot kallk. Ger faktiskt bra resultat.Vilka produkter ska jag ha till en blanksvart bil?
(Tänker enbart vid tvätt)
vi har galet mycket kalk i vattnet men jag vill så gärna tvätta hemma.
Tar gärna en ”need to have” lista![]()
Hur ställer vi oss till Tershine?Även meguirs NXT schampo har mjukmedel mot kallk. Ger faktiskt bra resultat.
Personligen har jag provat 2 produkter och är inte imponerad.Hur ställer vi oss till Tershine?
Just schampo är en djungel..Personligen har jag provat 2 produkter och är inte imponerad.
Det är lite det som gör att jag inte köpt något ännu...Just schampo är en djungel..
Jag har tvättat mina bilar sen jag köpte den första för ca 15 år sen.
Har provat en del schampon..
Oftast är dom utan vax osv trevligare men man bör skydda lacken då.
Just nu testar jag olika hela tiden.
Ska testa ett från turtle snart
Du kan köpa grejer på mekonomen om du vill köpa fysiskt. Eller är det nätet du tänker på?Det är lite det som gör att jag inte köpt något ännu...
vad behöver man? Två spannar, 75 olika svampar, någon fil antar jag för att torka av bilen?
vad kan man köpa ett färdig kit? (Med bra produkter?)
Nätet eller fysiskt spelar inte så stor roll.Du kan köpa grejer på mekonomen om du vill köpa fysiskt. Eller är det nätet du tänker på?
Köpt något än?Nätet eller fysiskt spelar inte så stor roll.
Fast nätet är ju ganska mycket smidigare när man har barnen hemma![]()
Nope. Lämnade in bilen på tvätt idagKöpt något än?
Här är iaf ett kit jag plockat ihop som jag tyvker är bra som startNope. Lämnade in bilen på tvätt idag![]()