Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit vad hysteriskt
#imlateforthrowbackthursday
#HODL since november 2017...............Jaha ni, det här ser inget vidare ut?! Hur är ni investerade nu?
Beklagar. Jag satte ca 1% av min portfölj i btc. Feg som man är missade jag en sjuk uppgång, men nedgången var inte nådig heller.#HODL since november 2017...............
Fan, 11% upp på en timme enligt delta, kanske blir lite julpengar i år också?
Gött. Nu ligger jag endast minus 78%.
LylloGött. Nu ligger jag endast minus 78%.
nejTror ni att Security tokens blir nästa grej?
Varför inte?
Om du menar privacy coins med "security coins" så kan jag bara säga att det inte kommer slå igenom. Det ska vara öppet och man ska kunna se alla transaktioner. Annars blir det bara en annan FIAT. Finns en privacy coin som jag bryr mig om och det är Monero, men till och med deras ägare har själv hävdat att Bitcoin är the one and only.Varför inte?
Om du menar privacy coins med "security coins" så kan jag bara säga att det inte kommer slå igenom. Det ska vara öppet och man ska kunna se alla transaktioner. Annars blir det bara en annan FIAT. Finns en privacy coin som jag bryr mig om och det är Monero, men till och med deras ägare har själv hävdat att Bitcoin är the one and only.
edit: inte ägare... menar såklart head dev team. Finns inga ägare i kryptovärlden.
OK. Sorry. Har aldrig hört talas om security coins.Privacy coin är en sak och Security token en annan.
Enkel förklaring Security token är som en A aktie med ett bakom liggande värde, rösträtt och utdelning!
Snyggt att man sitter på rätt mycket XRP, XLM och ETH där samtliga senaste tiden gått käpprätt söderut. Är bara fortsätta på sin "hodl"-inställning och hoppas.
Fler som sitter i samma båt för studen? Det gick ju upp fint i början sen sa det bara "TJAAARÅ" och nu får man ha svartbälte i tålamod.
Är dock positivt inställd till framtiden i dessa, men visst är det surt när det går dåligt!
Analytikernas slutsats är att det här är inte bara handlar om en tillfällig dipp utan sammantaget är ett tecken på att marknaden ”står på randen av en implosion”.
https://computersweden.idg.se/2.2683/1.708569/kryptovaluta-implodera
Sålde av allt i våras och tycker framtiden ser mycket mörk ut.
Jo, nu tänker jag dock under kommande 5 åren, inte vad som händer exempelvis 2019. Det är inget konstigt eller ovanligt att ekonomin går i cykler. Vi har sett det förr och kommer se det igen. Dock återhämtar det sig långsiktigt likaså. Det är ju inget att bli negativ omVad är det som ser positivt ut?
Asien, Usa, Europa går neråt, mycket indikationer på en fallande marknad.
Den normala höst"rushen" man ser i krypto på hösten lär inte heller synas detta året.
Inte efter fjolårets kaos, kryptoinvesterare tog en så hård smäll och lär inte storsatsa detta året igen.
Kollar vi på BTC så tror jag dom kommer gå för under 5k vid årsskiftet, och då är jag optimistisk.
Jo, nu tänker jag dock under kommande 5 åren, inte vad som händer exempelvis 2019. Det är inget konstigt eller ovanligt att ekonomin går i cykler. Vi har sett det förr och kommer se det igen. Dock återhämtar det sig långsiktigt likaså. Det är ju inget att bli negativ om
Haha, jag hoppar av diskussionen nu, det blev på tok för negativt ha det så gott!5 år är inte långsiktigt. Inte ens i närheten.
Och om 5 år är vi högst sannolikt mitt i lågkonjunkturen efter tech-bubblan.
Haha, jag hoppar av diskussionen nu, det blev på tok för negativt ha det så gott!
Lite det som är så jobbigt med krypto.Mm ser sådär ut.. men tror ändå det ligger och laddar för en second coming. Frågan är när...