• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

donpasta

Panerai
Varför är så många kortsiktiga med sina köp? Jag köper på mig vid dropp och sen ligger jag på valutor offline minst 1-3 år. Har inte sålt något på länge och man slipper se ev vinst man kan göra om man säljer.
 

ScubaKing

Audemars
Varför är så många kortsiktiga med sina köp? Jag köper på mig vid dropp och sen ligger jag på valutor offline minst 1-3 år. Har inte sålt något på länge och man slipper se ev vinst man kan göra om man säljer.

Kör på samma sätt, ligger offline med rubbet på en hårdvaruplånbok. Kommer få sitta där minst 5 år (tror jag och som det ser ut nu).
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Lugnar sig nog snart när folk förstår att Bidens uttalande bara var ett förslag. Ser inte att han kommer få igenom det på nationell basis... Får se hur aktiemarknaden beter sig under dagen
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Kände mig fett mycket rikare en stund idag när en alt som jag har en del av fick värde i Klever.. helt plötsligt var värdet upp mot 120k usd 😂 Det varade dock inte länge... :(
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Han vill höja skatten kraftigt på bla vinster.
Bara att läsa tidningarna så hittar du info. Börsen vände ner igår direkt efter, krypton hakade på omgående. Men sådär värt mycket störtdyk vill jag inte hålla med om att det var. En korrektion, som förväntat. ATH inom ca 6 veckor, bara att hålla i är min gissning. Såvida inget nytt utspel stör såklart, det kan man aldrig gardera sig mot
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Räcker för..? Men ja, man klarar sig långt med crypto.com
Binance som komplement. Klever för TRX-baserade tokens, om det är av intresse
Köpa, sälja, plånbok. Eller behöver man nåt mer? För säkerhet exempelvis. Har bara investerat i bitcoin XBT (värdepapper) tidigare.
 
Senast ändrad:

Jox

Rolex
2-Faktor
Köpa, sälja, plånbok. Eller behöver man nåt mer? För säkerhet exempelvis. Har bara investerat i bitcoin XBT (värdepapper) tidigare.
Beroende på belopp, så ja.
Har du större belopp är ledger eller paperwallet såklart att föredra

Crypto.com är säker och bra att handla på. Låga avgifter och bra utbud. Binance har såklart större utbud. Båda apparna är bra
 
Topp