Johanw
Silver
Fan vilken ångest att man sålde BTC på 4000 USD. Var är mitt buy high sell low-gang?![]()
Själv sålde jag mina ETH för 325€/st i oktober efter att ha haft dom ett par år. Den suger bra nu.
Tack gode gud jag behöll mitt BTC-innehav.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vilken ångest att man sålde BTC på 4000 USD. Var är mitt buy high sell low-gang?![]()
Varför är så många kortsiktiga med sina köp? Jag köper på mig vid dropp och sen ligger jag på valutor offline minst 1-3 år. Har inte sålt något på länge och man slipper se ev vinst man kan göra om man säljer.
Ja jag funderar på köra nu 5-10 år och sen kanske sälja 50% av innehavet och då hämta hem en bra vinst. Sen låta de 50% som är kvar ligga kvar 5-10 år sen.Kör på samma sätt, ligger offline med rubbet på en hårdvaruplånbok. Kommer få sitta där minst 5 år (tror jag och som det ser ut nu).
XRP är ju nere idag?Vad händer med XRP? När man precis sålt av hela innehavet surt!
Haha ja men när du skrev precis så antog jag att du menade precis precisSett till en vecka tillbaka så har den ju skenat kraftigt?
Ja jag funderar på köra nu 5-10 år och sen kanske sälja 50% av innehavet och då hämta hem en bra vinst. Sen låta de 50% som är kvar ligga kvar 5-10 år sen.
Dock absolut inget som säger du gör vinst, risken är lika stor du förlorar det du har på kontot. Bitcoins är ett lotteri just nu..
För att vara Bitcoin tycker jag det är en rätt beskedlig nedgång än så länge...Fritt fall på Bitcoin. Sa ju detta skulle hända när jag gick in med pengar....![]()
Gissar på att vi ska ner till 40k och vända.
Ändå rimligt. Nu är ju det omöjligt att svara på, men det blir spännande att se vad nästa ATH blir och framförallt närGissar på att vi ska ner till 40k och vända.
vad sa biden??Lugnar sig nog snart när folk förstår att Bidens uttalande bara var ett förslag. Ser inte att han kommer få igenom det på nationell basis... Får se hur aktiemarknaden beter sig under dagen
Han vill höja skatten kraftigt på bla vinster.vad sa biden??
Räcker för..? Men ja, man klarar sig långt med crypto.comHar crypto.com räcker det?
Köpa, sälja, plånbok. Eller behöver man nåt mer? För säkerhet exempelvis. Har bara investerat i bitcoin XBT (värdepapper) tidigare.Räcker för..? Men ja, man klarar sig långt med crypto.com
Binance som komplement. Klever för TRX-baserade tokens, om det är av intresse
Beroende på belopp, så ja.Köpa, sälja, plånbok. Eller behöver man nåt mer? För säkerhet exempelvis. Har bara investerat i bitcoin XBT (värdepapper) tidigare.