• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Blev en liten dipp i EM men nu fortsätter ADA med hyggligt tryck. 5 till 23% på 3h.
Screenshot_20210206_212636.jpg

Köpte ether som en kul grej för ett tag sen (certifikat) och bestämde mig då att det skall få ligga i minst fem år. Värdet är nu ca 35k.

...jag kommer att ge detta fem år. Hoppas på att ether 2.0 blir "grejen".

Är jag korkad som tänker så?

• Like
Reactions: Jox
Köpte ether som en kul grej för ett tag sen (certifikat) och bestämde mig då att det skall få ligga i minst fem år. Värdet är nu ca 35k.

...jag kommer att ge detta fem år. Hoppas på att ether 2.0 blir "grejen".

Är jag korkad som tänker så?
Hoppas inte det, för jag tänker lite liknande. Köpte lite ether certifikat för något år sedan som stuckit iväg nu. Har öronmärkt pengarna för en klocka, och eftersom jag vill köpa en ny AP så behöver det fortsätta växa :greedy:

BTC bara fortsätter gå upp.. $55k nu .. När ska det ta stopp? Jag bara sitter och väntar på en krasch så jag kan kliva in igen :hilarious:

BNB to the moon. Trodde inte att det skulle nå dessa nivåer. Men med congested ETH och bsc som tar ny mark så är det väl inte så konstigt kanske.

Vore skönt med en ordentlig dipp snart, känns lite överhettat just nu.

Många som gissat 100k$ under 2021 så är väl på bra väg. Blev väl inte sämre av att Tesla tjänade mer på sina BTC är sin biltillverkning :D

NEW YORK (Reuters) - Bitcoin investors, which include top hedge funds and money managers, are betting the virtual currency could more than quintuple to as high as $100,000 in a year.

Har precis köpt en hårdvaruplånbok som jag installerat och är klar med. Har några snabba frågor. Någon som är haj på detta med hårdvaruplånböcker eller äger en SafePal S1?

Smäll gärna över ett PM :)

Ingen speciell anledning, lite av ett impulsköp.

Grattis till vinsten. Själv blev jag sist blåst på mina BC, köpte nyligen en hårdvaruplånbok som ska vara den säkraste på marknaden. Skam den som ger sig liksom :D.
Nu är den uppe och running så nu är jag på spåret igen.

PS: Nu har jag köpt på mig en hel del BC så nu kan ni vara säkra på att det snart rasar på marknaden.....

Var köper ni enklast och smidigast era BC. Senaste testade jag Safello via swish och det var en helt galen kostnad på 7%.....:rolleyes:

Var köper ni enklast och smidigast era BC. Senaste testade jag Safello via swish och det var en helt galen kostnad på 7%.....:rolleyes:
Crypto.com funkar bra och har låga eller inga avgifter om man köper med kort alternativt för över cash till sitt konto. Har nog någon invite kod, så är du intresserad kan du pma

Du får ursäkta en nybörjare. Kan jag köpa via Kraken och för över till min hårdvaruplånbok enkelt?

Du kan köpa via Kraken.
Efter det så överför (withdraw) du pengar till din walletadress.
Har aldrig gjort det själv, men det är teorin iaf.
Nackdelen är att det är på en exchange, som dessutom haft en del lustiga dippar i priser på sistone... men kraken är ok. Jag föredrar dock crypto.com och binance då apparna är kanon och säkra. Enklare än att ge sig in på hemsida varje gång man ska göra något

Nackdelen är att det är på en exchange, som dessutom haft en del lustiga dippar i priser på sistone... men kraken är ok. Jag föredrar dock crypto.com och binance då apparna är kanon och säkra. Enklare än att ge sig in på hemsida varje gång man ska göra något
Kan man överföra pengar till dessa?
Ibland är det sjukt dålig kurs om man handlar och betalar med kort.
Karaken har app förresten.

Tillbaka
Topp