Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas inte det, för jag tänker lite liknande. Köpte lite ether certifikat för något år sedan som stuckit iväg nu. Har öronmärkt pengarna för en klocka, och eftersom jag vill köpa en ny AP så behöver det fortsätta växaKöpte ether som en kul grej för ett tag sen (certifikat) och bestämde mig då att det skall få ligga i minst fem år. Värdet är nu ca 35k.
...jag kommer att ge detta fem år. Hoppas på att ether 2.0 blir "grejen".
Är jag korkad som tänker så?
Galet skutt uppåt idag, antagligen Elon som triggade.![]()
Tesla buys $1.5 billion in bitcoin, plans to accept it as payment
Elon Musk has been promoting cryptocurrencies on his Twitter account in recent weeks, sending prices soaring.www.cnbc.com
Elon ≠ logikGalet skutt uppåt idag, antagligen Elon som triggade.
Konstigt nog så höjde han dodgecoin till skyarna bara häromdagen.
Inte direkt jättelogiskt.
Nästa paus blir nog kring 56, kort skulle jag gissa. Sen är det 75 som gällerBTC bara fortsätter gå upp.. $55k nu .. När ska det ta stopp? Jag bara sitter och väntar på en krasch så jag kan kliva in igen![]()
2 USD innan mars slut, det kan jag sätta en ADA på.Cardano rullar på.
Hoppade in med lite pengar på 0,3 och nu en månad senare är vi uppe på 1,4 i skrivande stund. Hyggligt ändå![]()
Jag har faktiskt lyckats att swinga lite i den senaste veckorna, rätt kul för det blir ganska kraftiga svängningar2 USD innan mars slut, det kan jag sätta en ADA på.
Låter rimligt. Hur kommer det sig att du köpte certifikat istället för ordinarie?Köpte ether som en kul grej för ett tag sen (certifikat) och bestämde mig då att det skall få ligga i minst fem år. Värdet är nu ca 35k.
...jag kommer att ge detta fem år. Hoppas på att ether 2.0 blir "grejen".
Är jag korkad som tänker så?
Ingen speciell anledning, lite av ett impulsköp.Låter rimligt. Hur kommer det sig att du köpte certifikat istället för ordinarie?
Ingen speciell anledning, lite av ett impulsköp.
Crypto.com funkar bra och har låga eller inga avgifter om man köper med kort alternativt för över cash till sitt konto. Har nog någon invite kod, så är du intresserad kan du pmaVar köper ni enklast och smidigast era BC. Senaste testade jag Safello via swish och det var en helt galen kostnad på 7%.....![]()
Eller regga konto på Kraken och för över pengar från svensk bank. Brukar vara tillgängliga dagen efter.Var köper ni enklast och smidigast era BC. Senaste testade jag Safello via swish och det var en helt galen kostnad på 7%.....![]()
Eller regga konto på Kraken och för över pengar från svensk bank. Brukar vara tillgängliga dagen efter.
Du kan köpa via Kraken.Du får ursäkta en nybörjare. Kan jag köpa via Kraken och för över till min hårdvaruplånbok enkelt?
Du får ursäkta en nybörjare. Kan jag köpa via Kraken och för över till min hårdvaruplånbok enkelt?
Nackdelen är att det är på en exchange, som dessutom haft en del lustiga dippar i priser på sistone... men kraken är ok. Jag föredrar dock crypto.com och binance då apparna är kanon och säkra. Enklare än att ge sig in på hemsida varje gång man ska göra någotDu kan köpa via Kraken.
Efter det så överför (withdraw) du pengar till din walletadress.
Har aldrig gjort det själv, men det är teorin iaf.
Kan man överföra pengar till dessa?Nackdelen är att det är på en exchange, som dessutom haft en del lustiga dippar i priser på sistone... men kraken är ok. Jag föredrar dock crypto.com och binance då apparna är kanon och säkra. Enklare än att ge sig in på hemsida varje gång man ska göra något
Ja, du kan föra över. Jag betalar med mitt bankkort, inga avgifter från crypto.com däremot är det en avgift på typ 1,5% från bankenKan man överföra pengar till dessa?
Ibland är det sjukt dålig kurs om man handlar och betalar med kort.
Karaken har app förresten.
Du får ursäkta en nybörjare. Kan jag köpa via Kraken och för över till min hårdvaruplånbok enkelt?