Vilken tråd är det?Kolla Crypto expertråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tråd är det?Kolla Crypto expertråden
Ouch...Tänkte dela med mig av min sämsta affär änsålänge. Håll i er för den är inte att leka med.
Det handlar om ROUND. Jag köpte på mig 14.000 stycken för 20 cent styck i våras = 2 BTC. Den hade gått upp redigt och kändes som en av många potentiellt bra coins.
Idag handlas den för 0,006675$. Mina 2 BTC investerade i våras är idag värda 3754 sek.
Går inte alltid som man tänkt sig.
Tjo,
Någon som kan invitea mig till bitfinex.com ?
Hur gör jag?
Gjorde likadant vid 4.9$..Ok, vet ej hur det här kommer gå men jag ökar innehavet nu i IOTA mha BTC. Håll tummarna nu
Vi är fler som tror på IOTA, trevligtGjorde likadant vid 4.9$..
Du kan inte allvarligt mena att DOGE är värt att kolla på? Herregud...TRX, ADA, XVG, DOGE & SC är värt o kika på.
Du kan inte allvarligt mena att DOGE är värt att kolla på? Herregud...
Prova Binance. Har fungerat bra för mig där.Finns det inget bra ställe att handla längre? Kraken är totalt värdelöst numera, bitfinex går inte att registrera sig på, coinbase har inget urval...
Härligt, ännu en djup analys från dig. DOGE är allt som är fel med krypto...Du får se
Härligt, ännu en djup analys från dig. DOGE är allt som är fel med krypto...
Jag gör i varje fall analyser, hellre än att spotta ur mig skit utan någon bakgrund.Helt rätt. Dina analyser är nog vassast på detta forum dock. All in / bullish i bostadsaktier, eller hur var det?
Puss.
Jag gör i varje fall analyser, hellre än att spotta ur mig skit utan någon bakgrund.
Än en gång sätter du huvudet på spiken med dina sylvassa analyser.Jättebra analyser också. Mkt imponerande! Man kunde ju nästan tro att du pluggar finans...
Det är nu man vill sitta uppe hela natten och försöka pricka botten...Boom sa det så gick allt ner 15%
Vad hände?Boom sa det så gick allt ner 15%
Svaga hodlers.Vad hände?
Enklast, och det som dom flesta gör om man skall tradea, är helt enkelt att alla coins finns hos den du tradear hos. Som att ha aktier hos Avanza, fast du har ex. vis Bitcoins hos Bitfinex eller Kraken.Hur sparar alla sina cryptovalutor? Har just nu bara via Avanza men försöker läsa på hur allt fungerar om man ska handla "på riktigt".
Man kan ha det på typ coinbase egen hemsida, på usb-minne eller på en "wallet" på datorn? Känner mig helt lost...
Så helt enkelt är det bara att skapa ett konto typ Bitfinex eller Kraken och börja tuta och köra?Enklast, och det som dom flesta gör om man skall tradea, är helt enkelt att alla coins finns hos den du tradear hos. Som att ha aktier hos Avanza, fast du har ex. vis Bitcoins hos Bitfinex eller Kraken.
Om du inte skall tradea utan bara vill spara undan dina coins så kan du antingen ha din wallet online hos ex. vis blockchain.info eller offline på ex. din dator eller ett USB-minne.