• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Bara som en parantes om kraken, jag var faktiskt inne på kraken.com och sålde av mina ltc tidigare idag och kraken uppförde sig och gjorde precis som den skulle, inte en enda sådan där crash sida eller något tjafs - ska nog köpa en trisslott för det kommer ju aldrig hända igen.

Mm, lite som att en VD för ett företag helt plötsligt skulle dumpa alla sina aktier i bolaget. Skulle skrämma mig rejält iaf.
Näääää..... Han vill bara casha in, helt förståeligt. LTC har ju funnits länge och fungerar bra.
Nu har jag köpt LTC för mina sista korvören.
Antingen blir det en fin GS när detta blåser över eller så får jag sälja min SKX för att handla blodpudding :p

Edit:
Se där, den kunde visst sjunka lite mer :arghh:

Kraken har sedan igår fungerat riktigt bra för mig jämfört med en vecka sedan. Enstaka krascher men löst sig med endast en refresh. Tror de håller på att uppdatera/uppgradera med tanke på all den ökade trafiken.

Näääää..... Han vill bara casha in, helt förståeligt. LTC har ju funnits länge och fungerar bra.
Nu har jag köpt LTC för mina sista korvören.
Antingen blir det en fin GS när detta blåser över eller så får jag sälja min SKX för att handla blodpudding :p

Edit:
Se där, den kunde visst sjunka lite mer :arghh:
Sen har han enligt honom inte heller cashat ut på sina LTC. Han donerade allt till välgörenhet. Men han var ju med från början med BTC så han lär ju ha gjort sina miljarder där redan...

Bara som en parantes om kraken, jag var faktiskt inne på kraken.com och sålde av mina ltc tidigare idag och kraken uppförde sig och gjorde precis som den skulle, inte en enda sådan där crash sida eller något tjafs - ska nog köpa en trisslott för det kommer ju aldrig hända igen.

Kraken har sedan igår fungerat riktigt bra för mig jämfört med en vecka sedan. Enstaka krascher men löst sig med endast en refresh. Tror de håller på att uppdatera/uppgradera med tanke på all den ökade trafiken.

23131231.png

Amen vafan... Då missa man Rdd tåget också. Va inne på bittrex och sorterade efter billigaste valuta några dagar sen.. då var den överlägset sist. Jag tänkte för mig själv, ska man köpa för en liten slant och låta ligga bara? Självklart bestämde jag mig för att köpa emc2 istället innan deras "mind blowing news".

Åtminstone har Qtum, Neo och Nxt gått hyfsat bra.

Amen vafan... Då missa man Rdd tåget också. Va inne på bittrex och sorterade efter billigaste valuta några dagar sen.. då var den överlägset sist. Jag tänkte för mig själv, ska man köpa för en liten slant och låta ligga bara? Självklart bestämde jag mig för att köpa emc2 istället innan deras "mind blowing news".

Vad menar du med "billigaste valuta"?

"Hyfsat bra" - Neo. Då har vi helt fel perspektiv!!!

Min fonder i ISK har gått upp 12,4 procent i år tror jag det var. Det får ju räknas som enormt bra!!!

Men jag vet vad du menar, tänker också likadant. :)

Coinbase är det tillförlitligt? Läst lite på reddit och ser grönt ut. Rimlig mängd veriferingar också (mobilnummer,idkort). Vill/får inte köra någon verifering med något som har med arbetet att göra så som Bitfinex verkar kräva.

Coinbase är det tillförlitligt? Läst lite på reddit och ser grönt ut. Rimlig mängd veriferingar också (mobilnummer,idkort). Vill/får inte köra någon verifering med något som har med arbetet att göra så som Bitfinex verkar kräva.

Jag har varit utelåst från mitt konto där några veckor nu utan förklaring till varför. Supporten har svarat på 0st av mina 10+ mail. Själva tjänsten är dock helt okej. Men när (om) jag kan logga in igen så åker alla coins ut därifrån ASAP.

Fy fan vilken bergochdalbana Bitcoin är. Köpte cert på 650kr för nån vecka sedan, gick upp i 800kr, funderade på att sälja men tänkte ”upp upp och iväg”. Därefter snabbt som satan ner till 627kr, hann gå ut på 646kr. Jisses, fan snabbaste svängningarna jag varit med om tror jag. :D

Hehe, jag tror dig. Fan, skulle sålt på 800kr. Orkar inte med denna bergochdalbana under julledigheten när Avanza har stängt.

Skön öppning efter julhelgen, +-20% woooooff. Och under tiden kan man bara titta på. Kan ju bli helknas.
Jag förstår dig. Tappade precis 15% av hela min portfolio på några minuter. :D

Kolla in Bitfinex. Sett att några sagt att det krävs invite nu, det verkar dock gå i perioder (?).
Tack för tipset men som jag skrev i ursprungsfrågan så kan jag inte använda Bitfinex om det krävs verifering från arbetsgivare/lönespecfikation?
Jag tar gärna invite från någon vänlig själ om det är en väg runt!

Fy fan vilken bergochdalbana Bitcoin är. Köpte cert på 650kr för nån vecka sedan, gick upp i 800kr, funderade på att sälja men tänkte ”upp upp och iväg”. Därefter snabbt som satan ner till 627kr, hann gå ut på 646kr. Jisses, fan snabbaste svängningarna jag varit med om tror jag. :D

Sitt still i båten förfan.

Tillbaka
Topp