Machiavelli
Basic
Inte vad jag vet, har mailat 3 gånger utan svar...Inget man kan göra för att skynda på det lite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte vad jag vet, har mailat 3 gånger utan svar...Inget man kan göra för att skynda på det lite?
Det gör du inte, tror jag.Jag kanske är blind, men vart ser jag resultat för investeringar på ens egna sida på kraken ?
Det gör du inte, tror jag.förde över från Coinbase där jag köpte. Men håller koll på hur mycket jag köpte för och räknar % utifrån det.
Tips för långsiktigt vinnande kommer här. Jag har investerat en hel del i minning av Ethereum och Bitcoin via https://www.genesis-mining.com/
Ligger idag på 1.005 GH/s ETH + 2,5TH/s Bitcoin vilket genererar ca 40.000 SEK / månad i passiv inkomst. Har investerat totalt ca 9 bitcoins i detta. Kontraktet för Bitcoin är livstid medans Ethereum ligger på 2 år. Genererar ca 0.6 ETH/dygn. Har numera en passiv inkomst som överskrider mina utgifter jag har per månad. Snart tid att sluta jobba för gott.
Jag får in varje dag ETH från Genesis till min ETH-cold storage adress. Du kan följa insättningarna till mitt ETH konto här https://etherchain.org/account/0xb6b427aa95ad8c004c3e1e9f2bf1792b1a8dd139#txreceivedHur länge har du använt genesis? När man googlar får man fram ungefär en miljon trådar där folk säger att det är en über-scam.
Kan man välja vilka pooler man skall mina i ? Vilka har du valt ?Jag får in varje dag ETH från Genesis till min ETH-cold storage adress. Du kan följa insättningarna till mitt ETH konto här https://etherchain.org/account/0xb6b427aa95ad8c004c3e1e9f2bf1792b1a8dd139#txreceived
Som du ser så idag t.ex. så betaldes det in 0,6908 ETH från en address (Det är adressen som är kopplad till Genesis).
Ja, det är äkta ETH
Det finns otaliga videos och info på YouTube om dem. Kolla några av dem, kolla om det är en scam.
Har hållt på med dem nu i ca 6 månader, har senaste tiden investerat mer i dem då ETH mining nu är väldigt effektivt.
nej inte vad jag vet. De minar själva på bl.a. island sen så får de in från andra stora pooler, kolla ethercain.Kan man välja vilka pooler man skall mina i ? Vilka har du valt ?
Jag och en kompis driftar två egna miners sedan ett-två år tillbaka, vi minar numera på Slush efter att ha testat lite olika när det begav sig.
Jag får in varje dag ETH från Genesis till min ETH-cold storage adress. Du kan följa insättningarna till mitt ETH konto här https://etherchain.org/account/0xb6b427aa95ad8c004c3e1e9f2bf1792b1a8dd139#txreceived
Som du ser så idag t.ex. så betaldes det in 0,6908 ETH från en address (Det är adressen som är kopplad till Genesis).
Ja, det är äkta ETH
Det finns otaliga videos och info på YouTube om dem. Kolla några av dem, kolla om det är en scam.
Har hållt på med dem nu i ca 6 månader, har senaste tiden investerat mer i dem då ETH mining nu är väldigt effektivt.
Började vid nyår ca och utbetalningarna görs dagligen för mig iaf. . Den investeringen jag gjorde då (Bitcoin runt 950-1000$).Hur länge har du hållt på?
Jag blir lite avskräckt när jag läser denna tråden: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1185909.0
Tack för svar, har fått intrycket att det är omöjligt att gå plus på det jämfört med att bara investera/köpa Bitcoins. Men jag hoppas att du inte förlorar någonting utan tvärtom tjänar på det!Började vid nyår ca och utbetalningarna görs dagligen för mig iaf. . Den investeringen jag gjorde då (Bitcoin runt 950-1000$).
Ethereum miningen är mer intressant då jag har mer sittandes där. Det blir svårt att förutsäga vinst/förlust då det beror på dels prisutvecklingen för Ethereum och även svårighetsgraden. Jag ska försöka samla sammanställa hur utvecklingen går genom att plotta det hela.
Att företaget är legimt och att de betalar ut det råder det ingen tvekan om. Huruvida det i slutändan kommer generera vinst låter jag vara osagt tills jag vet mer om utvecklingen av svårighetsgraden och priset.
Vad sätter du dina första riksdaler på?Nu är jag också tier 1+2-verifierad! Ett ursäktsmail fick jag också.
Nu, dags att spendera pengar!
Monero. Allt som är lämpligt för shady business genererar pengar.Vad sätter du dina första riksdaler på?
Om man hade blivit verifierad i tid, ja...Monero +15% senaste dygnet. Bra val.
Jag kan ju inte vara den enda som går galet plus i den här tråden?! Hur går det för er?
Blir inte verifierad![]()
...och de flesta av tillgångarna på den har ett underliggande värde som inte enbart bygger på att någon spekulerar fram ett pris. Det är kul att det går bra för dig med dina vilda chansningar i krypto men dessa spekulationer är inte riktigt jämförbart med investeringar i aktier. BTC m fl kan säkert fortsätta till himlen eller så går proppen ur i morgon. Klart är att det är riktigt riktigt hög risk medan du får det att låta som att inget kan gå galet. Denna volatilitet och tillväxttakt är tvärtom ett tydligt tecken på risk...Stockholms börsen har gått upp 0.63% idag.....
...och de flesta av tillgångarna på den har ett underliggande värde som inte enbart bygger på att någon spekulerar fram ett pris. Det är kul att det går bra för dig med dina vilda chansningar i krypto men dessa spekulationer är inte riktigt jämförbart med investeringar i aktier. BTC m fl kan säkert fortsätta till himlen eller så går proppen ur i morgon. Klart är att det är riktigt riktigt hög risk medan du får det att låta som att inget kan gå galet. Denna volatilitet och tillväxttakt är tvärtom ett tydligt tecken på risk...
Du har localbitcoins.com, btcx.com och en hel del andra aktörer. Varför köper du inte nu och för över sen till kraken?
Trist när börsen är stängd bara.Eller bitcoin certifikat i en ISK och slipp 30% skatt på eventuell vinst.
Jag kan ju inte vara den enda som går galet plus i den här tråden?! Hur går det för er?
Tack för tipset!Eller bitcoin certifikat i en ISK och slipp 30% skatt på eventuell vinst.