mega
Guld
Nääääää... faktiskt inte.... lite mer upp hoppas vi påNä, liite mer ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nääääää... faktiskt inte.... lite mer upp hoppas vi påNä, liite mer ned.
Bytte du sköna coins mot sköna schweiziska ur?Vafan... Åker till Schweiz 2 dagar , är nere 40%![]()
Dessvärre inte. Med facit i hand borde jag gjort detBytte du sköna coins mot sköna schweiziska ur?
Hade jag haft någonting kvar att handla för hade jag gjort likadant.Köpte mertiden får utvisa om det var bra/dåligt.
Jag handlar inte med ETH kortsiktigt som en daytrader utan kanske en horisont på 6mån - 1 år. I kryptovärlden är det dock en evighet.
Varför är det de?Hade jag haft någonting kvar att handla för hade jag gjort likadant.
Funderar man på att hoppa på tåget så är nog det här ett guldtillfälle.
"Nog"....Varför är det de?
Äh, nu får ni sluta vara doomsayers och njuta av att folk förlorar pengar. Inte speciell trevlig ton i tråden sista sidan här. "jag sålde av i tid", bilder på skrattande gubbar, den där jävla grafen som varit med i tretton poster redan.
Är faktiskt inte grinig, men blir aningen tröttsamt bara. Har du sålt av, aldrig investerat eller har du inget intresse av att fortsätta handla crypto kanske du ska skita i att läsa och posta i den här tråden?
Och ja, ligger back en Daytona mot ATH, men ligger en Daytona plus mot nivån 1 december.
Var ser ni crypto om ett år? ETH över 6 000 usd, marknaden gått upp x 10. Det är vad jag tror iaf!
Kram på er!
Känns nästan som att folk skäms för att erkänna att de inte klev ut i tid i tråden.. jag är också ärlig, jag har behållit alla mina Ripple sen förra "kraschen".Äh, nu får ni sluta vara doomsayers och njuta av att folk förlorar pengar. Inte speciell trevlig ton i tråden sista sidan här. "jag sålde av i tid", bilder på skrattande gubbar, den där jävla grafen som varit med i tretton poster redan.
Är faktiskt inte grinig, men blir aningen tröttsamt bara. Har du sålt av, aldrig investerat eller har du inget intresse av att fortsätta handla crypto kanske du ska skita i att läsa och posta i den här tråden?
Och ja, ligger back en Daytona mot ATH, men ligger en Daytona plus mot nivån 1 december.
Var ser ni crypto om ett år? ETH över 6 000 usd, marknaden gått upp x 10. Det är vad jag tror iaf!
Kram på er!
Jag köpte igår och förra veckan om det får dig att känna dig smartareHur mycket tror vi ETH sjunker innan det (förhoppningsvis) vänder igen?
Känner mig korkad som köpte tidigare idag.
Ingen vet när det vänder eller hur länge det fortsätter.. så känn dig inte korkad. Hur känner sig folk som klev in i ethereum vid 1450 USD i så fall? Det är alltid riskabelt att gå inHur mycket tror vi ETH sjunker innan det (förhoppningsvis) vänder igen?
Känner mig korkad som köpte tidigare idag.
Vad snackar du om? Folk som tror att det är en bubbla måste väl få koppla sin tro mot hur marknaden utvecklar sig nu?Äh, nu får ni sluta vara doomsayers och njuta av att folk förlorar pengar. Inte speciell trevlig ton i tråden sista sidan här. "jag sålde av i tid", bilder på skrattande gubbar, den där jävla grafen som varit med i tretton poster redan.
Kram på er!
Jag köpte igår och förra veckan om det får dig att känna dig smartare![]()
Ingen vet när det vänder eller hur länge det fortsätter.. så känn dig inte korkad. Hur känner sig folk som klev in i ethereum vid 1450 USD i så fall? Det är alltid riskabelt att gå in
Vad snackar du om? Folk som tror att det är en bubbla måste väl få koppla sin tro mot hur marknaden utvecklar sig nu?
Att man klev ut i tid och är glad över det är inget som betyder att man är glad över att andra skulle förlora sina pengar.
Det är förjävligt att folk förlorar pengar och det som frustrerar mig är attityden att allt alltid kommer att gå upp, utan att det finns någon reell backning i fundamenta.
Prisutvecklingen har, solklart, drivits av psykologi och spekulation. Vad är det annars för "real world adoption" som gjort att priserna ska vara på dessa nivåer? Det finns ingen utdelning för att äga kryptos och om de inte används i praktiken heller, varför ska priserna vara så höga på många av valutorna, så som Cardano, eth classic och andra valutor som inte har någon användning i verkliga livet?
Vi snackar om en värdering motsvarande eller mer än Adidas på några kryptovalutor (ex peak cardano + stellar) som inte används i verkligheten. Det är inte rimligt.
Med det sagt tycker jag, om det nu är någon som gör det, att om någon njuter av att andra förlorar pengar, då är det en vidrig inställning.
Som sagt.. ingen vet.. antingen vänder allt igen inom någon/några dagar.. eller så fortsätter det ner. Gå in med så mycket du är villig att förlora och försök att inte tänka på det mer senHaha inte meningen att sparka på någon som redan ligger ned...
Var mest nyfiken bara vad panelen tror om detta ”ras”. Och så känner man sig alltid korkar när man köper och så sjunker det ytterligare lite till![]()
Som sagt.. ingen vet.. antingen vänder allt igen inom någon/några dagar.. eller så fortsätter det ner. Gå in med så mycket du är villig att förlora och försök att inte tänka på det mer sen
Helst hoppas jag att det går upp igen, för jag ser gärna att vi får många som får ett bättre liv.Måtte det bara vara slutet, tänker du. Så att jag kan förlåta mig själv och få ro.