Chad
Silver
Fast det där var bara rykten då. Inget bekräftat. Det blir en stor skillnad när det bekräftas av trovärdig media.
Trovärdig media?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast det där var bara rykten då. Inget bekräftat. Det blir en stor skillnad när det bekräftas av trovärdig media.
SVT och Aftonbladet kan man lita på!Trovärdig media?Finns det någon sådan?
Nja. Jag skulle säga att de reagerar starkt på bekräftade nyheter också.Absolut. Men hittils har kryptos reagerat starkt på rykten eller misstolkade nyheter.
HahahahahahahahaÄr tillbaka. Kunde inte hålla mig. Såg att @azcii sålde en Panerai på köp och sälj. Visste att det var knas redan då. Bjuder på en meme som beskriver mina känslor.
![]()
Perfekt!Vet inte om jag begåvats med ett temporärt sjätte sinne men sålde av de ETH-cert jag köpte i går under förmiddagen idag
Bara att invänta botten och hoppa på igen.
Jag har otur generellt men har lyckats göra det mesta rätt med ETH, sålde av 50% av mitt innehav i tisdagsVet inte om jag begåvats med ett temporärt sjätte sinne men sålde av de ETH-cert jag köpte i går under förmiddagen idag
Bara att invänta botten och hoppa på igen.
Japp!Perfekt!
Då postar du här i tråden då botten är nådd, ok?
Det beror ju på vad man tror långsiktigt. Tror du som jag på krypto generellt och specifikt på ETH kan det vara ett bra läge att fylla på.Jag har otur generellt men har lyckats göra det mesta rätt med ETH, sålde av 50% av mitt innehav i tisdagsKanske dags att kliva av helt medan man fortfarande har något att vara glad för... eller köpa tillbaka ”billigt” nu, vad anser du?
3k =)BTC under 9k nu. Hur lågt kan den jäveln sjunka? 6?![]()
Yes, planen är väl hålla långsiktigt för jag tror faktiskt på ETH i längden. Dock har det känts svajigt på sista tiden, jag har börjat tvivla lite.Det beror ju på vad man tror långsiktigt. Tror du som jag på krypto generellt och specifikt på ETH kan det vara ett bra läge att fylla på.
Jag handlar bara med cert så det ska bli spännande att se vad öppningskursen blir i morgon![]()
Oddsen, enligt mig, är lägre för att Bitcoin går under 1k usd än över 20k usd i år.
Men som sagt, så länge man inte stoppar in pengar man inte har råd att förlora är det ju bara att köra.