• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

6t7xwy5v8hd01.jpg

Det är tufft att vara bitcoin-maximalist. Men jag hade en föraning om att priset skulle gå ner då fees har varit så höga och dödat allt nytt blod. Men det ser ljust ut nu. Sen tror jag att Schnorr-signaturer kommer förbättra Bitcoin mer än LN.

Vet inte om jag begåvats med ett temporärt sjätte sinne men sålde av de ETH-cert jag köpte i går under förmiddagen idag :)

Bara att invänta botten och hoppa på igen.
Jag har otur generellt men har lyckats göra det mesta rätt med ETH, sålde av 50% av mitt innehav i tisdags :) Kanske dags att kliva av helt medan man fortfarande har något att vara glad för... eller köpa tillbaka ”billigt” nu, vad anser du?

Jag har otur generellt men har lyckats göra det mesta rätt med ETH, sålde av 50% av mitt innehav i tisdags :) Kanske dags att kliva av helt medan man fortfarande har något att vara glad för... eller köpa tillbaka ”billigt” nu, vad anser du?
Det beror ju på vad man tror långsiktigt. Tror du som jag på krypto generellt och specifikt på ETH kan det vara ett bra läge att fylla på.

Jag handlar bara med cert så det ska bli spännande att se vad öppningskursen blir i morgon :)

Det beror ju på vad man tror långsiktigt. Tror du som jag på krypto generellt och specifikt på ETH kan det vara ett bra läge att fylla på.

Jag handlar bara med cert så det ska bli spännande att se vad öppningskursen blir i morgon :)
Yes, planen är väl hålla långsiktigt för jag tror faktiskt på ETH i längden. Dock har det känts svajigt på sista tiden, jag har börjat tvivla lite.

Jag var dock inne med lite för mycket, så det är skönt att ha sålt av en del (som kan användas för att köpa på
sig vid dipp).

Nu är ETH nere på under 1000 så när jag kan handla imorgon via Avanza så får vi se. Om den dippar till 800 så går vi in tungt eller hur @Torsten? :)

Tillbaka
Topp