Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad trevligt att vakna upp till gröna dildosar över hela marknaden. Vågar vi säga att det har vänt nu?!
Jag vågar bara sluta hålla andan, men ett försiktigt leende kan man kosta på sig iafVad trevligt att vakna upp till gröna dildosar över hela marknaden. Vågar vi säga att det har vänt nu?!
Vad trevligt att vakna upp till gröna dildosar över hela marknaden. Vågar vi säga att det har vänt nu?!
Tack Genève @Geneva för ditt utförliga svar! Du får gärna försöka svara på en annan fråga: Jag förstår att blockkedjeteknik har en mängd fördelar och användningsområden. Men varför denna extrema fokus och värdeuppgång hos just bitcoin? Vad är det som säger att Bitcoin inte blir kryptovalutornas Netscape Navigator?
/Snip
Lönen som trillat in efter nyårshelgen, hoppas på att det håller sig ett tagBetydligt trevligare grafer nu. Håller det sig nu eller är det bara nu över helgen?![]()
Ska bli spännande att se vad eth certen landar på när börsen vaknar på måndag.
Känns ju i alla fall lite mer optimistiskt än förra måndagen.
Hade jag tänkt lite så hade jag kommit på det, men fördelen hittills har ju varit att jag åtminstonde kunnat slappna av lite på helgerna.Aktuell kurs, med liten fördröjning, finns på certifikat utfärdarens hemsida:
https://xbtprovider.com/
Carlos Matos i den tyngsta remixen hittills
Hela (nästan) galan
Hade jag tänkt lite så hade jag kommit på det, men fördelen hittills har ju varit att jag åtminstonde kunnat slappna av lite på helgerna.
Nu rök det med...![]()
Vågar jag upprepa mig ?
Visst kan Bitcoin försvinna som Netscape gjorde. Vilket för övrigt var webbläsaren jag använde på 90-talet och sökte med Altavista och Webcrawler..
Men jag tror att BTC kommer att finnas kvar så länge det handlas i crypto.
Idag är BTC en värdebärare och värde-förflyttare mer än att vara ett betalmedel för en kaffe på stan.
Uppskattningsvis 75% av alla investeringar/spekulationer i annan valuta sker med BTC vilket gör att det finns en väldigt stor efterfrågan på BTC.
Även fast det finns snabbare och billigare valutor att flytta till handelsplatser för trading så gör jag det uteslutande med BTC då det är så mycket högre handelsvolym med BTC paren. De gånger jag testat att handla ALTS med annan valuta än BTC så har kursen varit sämre och svårare att få igenom affärer på de kurserna jag vill än när jag använt BTC.
Så även fast förflyttningen av BTC är ganska dyr idag så tjänar jag igen det när jag väl "trejdar" med den pga. bättre kurser och snabbare avslut.
Handeln med BTC är även ca dubbelt så stor som i den näst största valutan, ETH, och tio gånger så stor som den tredje största valutan, Ripple så det ska till mycket för att rubba BTC som kungen av cryptovalutor.
ETH används vid de flesta crowdfunding projekt (ICO) då det är på Ethereum kedjan ICO token utfärdas så jag tror att även den kommer att finnas kvar.
Däremot tror jag inte vi kommer att se samma höga värdeutveckling på BTC framöver utan då får man titta på mindre coins och tokens. Där är risken så klart skyhög men utdelningen kan vara desto högre vilket gör att många är beredda att ta risken (med pengar man är villig att förlora så klart).
Ovan är bara mina egna åsikter och funderingar och ska inte tas som en absolut sanning!
Kategorin: Jag vågar inte prata om det högt hemma så frugan hör, men jag måste bara få det sagt, och sedan publicera det för miljontals på tuben!
Men förändras certet över helgen när handeln är stängd?Aktuell kurs, med liten fördröjning, finns på certifikat utfärdarens hemsida:
https://xbtprovider.com/
Kategorin: Jag vågar inte prata om det högt hemma så frugan hör, men jag måste bara få det sagt, och sedan publicera det för miljontals på tuben!
190,841 views
Måste kolla helg..Men förändras certet över helgen när handeln är stängd?
Alltid ett företag i framkant!
Ja se där. Värre än klockor. Lika illa som kontanter?